  • 1. Data: 2005-08-29 09:13:08
    Temat: naliczenie ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp
    Od: wek <w...@e...pl>

    witam

    czy ktos z Was probowal samemu policzyc sobie (przynajmniej szacunkowo)
    wartosc zgromadzonych wkladow, odsetek, premii gwarancyjnej itp. z
    ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp (tej starej, czerwonej, zalozonej
    przed ktoryms tam rokiem, ze ja obejmuje premia)? chociaz jakos
    szacunkowo? jakims excellem czy czyms?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-07 14:50:51
    Temat: Re: naliczenie ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp
    Od: "michasia" <m...@w...pl>

> [...]
    >ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp (tej starej, czerwonej, zalozonej
    >przed ktoryms tam rokiem, ze ja obejmuje premia)? chociaz jakos

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2006-01-07 17:35:14
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Ja sobie policzyłam. Nie pamietam juz gdzie znalazłam ceny m2 mieszkania i
    cały opis procedury liczenia ale jakos przez google wpisałam chyba premia
    gwarancyjna. Wyszło prawie tak samo jak policzyli mi w banku.
    pozdrawiam
    Karrara

  • 4. Data: 2006-01-07 21:59:46
    Od: "zenek" <z...@w...PL>

    Użytkownik "michasia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Hej!
    Sprawa jest wbrew pozorom bardzo prosta . Wyliczasz ile metrów
    kwadratowych w każdym roku wpłaciłeś - w każdym roku jest inna cena metra
    ( chyba nawet kwartalnie się różniła) . Wychodzi Ci ile metrów masz na
    książeczce i tą wartość mnożysz przez aktualną cenę 1 metra. Wyszło mi
    dokładnie to co dostałem z banku.
    Pozdrawiam
    zenek