-
Data: 2002-03-05 07:39:58
Temat: Rada Klientow Inteligo - spotkanie
Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wiedzial ktos o tym??? :)
Ale masoneria, hi hi hi.
Za nieocenionym www.e-biznes.pl (polecam!!!)
----
Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło
się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie
Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i
zespołem Inteligo.
Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna
dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma
ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.
Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada
Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni
czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund.
Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez
dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum
Obsługi Klienta.
Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie
omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe
Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych.
Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz
ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i
Rozwoju - Przemka Henschke.
Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS
Inteligo oraz atrakcyjność promocji "Krąg Przyjaciół". Byli bardzo
zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz
udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane
płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami
z pierwszego spotkania Rady.
Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę
r...@i...pl. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w
najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych
walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na
pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady
zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz
rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także
o uproszczeniu wydruków historii rachunków.
Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede
wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę - Płacę SMS-em, dzięki której
posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą
prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów
komórkowych.
Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy
skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo - Pizza Hut - Władca Pierścieni.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.02 08:43 i...@p...onet.pl
- 05.03.02 09:31 k...@p...onet.pl
- 05.03.02 09:32 k...@p...onet.pl
- 05.03.02 15:54 Maciej
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...