eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRada Klientow Inteligo - spotkanieRada Klientow Inteligo - spotkanie
  • Data: 2002-03-05 07:39:58
    Temat: Rada Klientow Inteligo - spotkanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiedzial ktos o tym??? :)
    Ale masoneria, hi hi hi.

    Za nieocenionym www.e-biznes.pl (polecam!!!)

    ----
    Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło
    się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie
    Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i
    zespołem Inteligo.

    Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna
    dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma
    ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.

    Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada
    Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni
    czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund.
    Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez
    dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum
    Obsługi Klienta.

    Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie
    omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe
    Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych.
    Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz
    ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i
    Rozwoju - Przemka Henschke.

    Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS
    Inteligo oraz atrakcyjność promocji "Krąg Przyjaciół". Byli bardzo
    zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz
    udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane
    płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami
    z pierwszego spotkania Rady.

    Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę
    r...@i...pl. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w
    najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych
    walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na
    pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady
    zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz
    rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także
    o uproszczeniu wydruków historii rachunków.

    Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede
    wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę - Płacę SMS-em, dzięki której
    posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą
    prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów
    komórkowych.

    Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy
    skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo - Pizza Hut - Władca Pierścieni.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1