eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Raifeissen] Promocja, której nie ma[Raifeissen] Promocja, której nie ma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Raifeissen] Promocja, której nie ma
    Date: Fri, 9 Apr 2010 19:31:27 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 56
    Message-ID: <hpnh8c$dp6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1270827085 14118 94.43.133.249 (9 Apr 2010 15:31:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Apr 2010 15:31:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524664
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Parę dni temu pisałem o promocji u Rajfiego: bezprowizyjne przelewy z rachunku karty
    kredytowej na dowolny inny rachunek w PL, całość traktowana jako transakcja
    bezgotówkowa. "Aż do wysokości limitu kredytowego karty". Do końca kwietnia -
    niedługo.

    Zapragnąłem i ja, dumny posiadacz karty R-banku, z niej skorzystać. No bo czemu na
    przykład nie wrzucić kilkunastu tysięcy na miesiąc na jakąś lokatę i nie zarobić ze
    stówki na odsetkach? Dzwonię do R-banku, proszę o przelew. Nie można: ustaliłem za
    niski limit na transakcje gotówkowe. To jak, mimo wszystko jest to transakcja
    gotówkowa???

    No dobra, poproszę podnieść limit, najlepiej na 15 000. Nie można, najwyżej 5,000.
    (Przecież pisało, że do wysokości limitu?) Okay, niech będzie i pięć. Co?! Limit
    aktywuje się dopiero jutro???

    Jutro. Limit podniesiony, ponownie starannie dyktuję numer konta docelowego.
    Odpowiedź: nie przechodzi w systemie, jakiś błąd. Pani zerka w komputer:
    - Przecież ma pan nieaktywną kartę.
    - Jak to? Jeszcze wczoraj nią płaciłem,
    - No ale nową. Wysłaliśmy nową, ona jest nieaktywna.
    - No i co? Przecież dotychczasowa karta jest ważna jeszcze do końca miesiąca.
    - Tak już mamy w systemie, że starej już nie widać. Lepiej niech pan aktywuje nową.
    Otrzymał pan, prawda?
    Nie otrzymałem jeszcze, ale niech tam...
    - Otrzymałem.

    Po przejściu złożonego proceu aktywacji ("Zwykle trwa pół minuty, nie wiem dlaczego
    dzisiaj tak długo." - Pocieszam się, bo według słów pani przez Internet trwałaby 2
    dni) próbujemy przelewu jeszcze raz.
    Znowu nic.
    - To widocznie błąd w systemie, proszę zadzwonić później...

    Później:
    - Od kilku dni jest jakiś błąd w Polcardzie, wiemy o tym, transakcje nie przechodzą,
    ale błąd jest po ich stronie i czekamy, aż naprawią.
    - Przecież to jest transakcja z *rachunku* karty, a nie kartą - idzie eliksirem z
    Raiffaisena do BH, a nie przez Polcard...
    - Wszytkie transakcje kartami idą Polcardem.
    Łączy się z szefem, który podobno potwierdza.
    - Proszę zadzwonić w poniedziałek. Acha, napiszę do kolegów z działu kart, żeby
    zdjęli panu tę blokadę na 5 000, dobrze? Będzie zdjęta w poniedziałek rano, bo
    dzisiaj pracują do 16:00. Przepraszamy za tę sytuację, mam nadzieję, że te pieniądze
    nie były panu tak bardzo potrzebne...
    - Ależ skąd, poradzę sobie. Życzę miłego weekendu. - Ciepły uśmiech w słuchawkę.

    kxxxxxxx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1