  • 1. Data: 2004-09-02 16:22:43
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    dropzone wrote:
    > BTW, jesli chcecie karte np. z limitem kilkadziesiat tysiecy, ich
    > odpowiedzialnosc jest zaledwie do 4.000 dobre, nie?

    Ciekawe - gdzie to można przeczytać?

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-09-02 17:28:50
    Temat: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "dropzone" <d...@g...pl>

    Dalem sie zrobic. Na wlasne zyczenie.
    Poszedlem do R, aby otrzymac karte kredytowa. Limit w wysokosci ponizej
    mojego dochodu miesiecznego. Mialo byc pieknie, mialo byc maksymalnie 2
    tygodnie. Jutro mija miesiac, a wczoraj Pan z dzwinymi pytaniami dzwonil i
    powiedzial, ze wlasnie przesyla wniosek dalej i w przyszlym tygodniu
    POWINIENEM miec odpowiedz, ale nie ma pojecia jaka.

    Super! To jednak nie byl dobry pomysl.

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-02 17:57:17
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-02 19:28, kiedy dropzone napisał(a) co
    następuje:

    > BTW, jesli chcecie karte np. z limitem kilkadziesiat tysiecy, ich
    > odpowiedzialnosc jest zaledwie do 4.000 dobre, nie?

    A możesz napisać, na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Nota bene, na kartę National Geografic czekałem 12 dni od złożenia
    wniosku przez telefon

  • 4. Data: 2004-09-02 18:02:02
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    No to dla kontrastu - dokładnie tydzień temu żona podpisała umowę o kartę
    Visa Nova (ta z promocyjnym oprocentowaniem) i wczoraj, więc po 6ciu
    dniach karta już w domu i aktywna dziś. Oddzwonienie z banku - na nastepny
    dzień po wypełnieniu wniosku w necie.
    W archiwum jest mój post kiedy to sam sobie wyrabiałem u nich kartę,
    podobnie żwawo to poszło. Może mam szczęście, a może mój oddział
    (Szczecin) taki sprawny na tle reszty kraju?

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-09-02 19:03:22
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > podobnie żwawo to poszło. Może mam szczęście, a może mój oddział
    > (Szczecin) taki sprawny na tle reszty kraju?

    Ocenimy, ja rowniez w Szczecinie (Pl.Rodla) skladalem wniosek.
    Swoja droga skoro jestesmy przy tej karcie - moglby mnie ktos oswiecic i
    wytlumaczyc, w jaki sposob od strony formalnej ow bank przejmuje zadluzenie
    starej karty? Nie bede korzystal z tego jednak ciekawi mnie to, to ze ma
    wyciagi , w tym ostatni nie oznacza, ze wie jakie jest aktualne zadluzenie;
    kontaktuja sie z konkurencja a ta im mowi, ze Ixinski wisi tyle i tyle...?
    Pozdrawiam, darek

  • 6. Data: 2004-09-02 19:05:00
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." napisał w wiadomości
    | Ciekawe - gdzie to można przeczytać?

    wystarczy szczegolowo zapoznac sie z regulaminem

    --
    dropzone

  • 7. Data: 2004-09-02 19:05:36
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    | Nota bene, na kartę National Geografic czekałem 12 dni od złożenia
    | wniosku przez telefon

    wlasnie na nia czekam

    --
    dropzone

  • 8. Data: 2004-09-02 19:07:17
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    | podobnie żwawo to poszło. Może mam szczęście, a może mój oddział
    | (Szczecin) taki sprawny na tle reszty kraju?

    moze twoje szczescie, moze moj pech - nie wiem
    fakt jest taki, ze czekam miesiac, a bede min. jeszcze kilka dni dluzej

    kiedys w Internecie przeczytalem o przypadku rozpatrzenia wniosku
    w 49 dni!!!

    --
    dropzone

  • 9. Data: 2004-09-02 19:12:20
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    | Nota bene, na kartę National Geografic czekałem 12 dni od złożenia
    | wniosku przez telefon

    a moze moj problem w tym, ze wniosek zlozylem osobiscie w oddziale?
    moze przekazywanie dokumentacji kurierem tyle trwa? teoretycznie komplet
    dokumentow mial byc na biurku w Wawie na drugi dzien, ale teoretycznie

    --
    dropzone

  • 10. Data: 2004-09-02 19:17:49
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "dx" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    | Ocenimy, ja rowniez w Szczecinie (Pl.Rodla) skladalem wniosek.
    zycze powodzenia

> [...]
    zadluzenie;
    | kontaktuja sie z konkurencja a ta im mowi, ze Ixinski wisi tyle i tyle...?

    Karta kredytowa to forma kredytu, wiec skladajac wniosek, dokumentujesz, ze
    Twoja karta ma limit np. 10tys. Wtedy oni, czyli R, daje Ci zgodnie z oferta
    11tys, ale... musisz splacic stara karte, przyniesc potwierdzenie i masz
    nowa do dyspozycji.

    Technicznie pewnie pierwsza wyplata jest w formie przelewu na wskazany numer
    konta bankowego gratis, ale nie wiem, bo nie znam dokladnie prodcedur w R.

    BTW, to zaden bank nie moze zadzwonic, zeby podano mu informacje na temat
    Twojego konta czy zadluzenia, tak samo jak Ty nic sie nie dowiesz o koncie
    Twojej zony ;-)

    --
    dropzone