  • 11. Data: 2004-09-02 19:41:09
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > wlasnie na nia czekam

    9 dni, super kontakt i zainteresowanie ze strony Opiekunki w oddziale rajfirgo w
    Kielcach. Pierwszy raz z przyjemnośćia za coś bankowi zapłaciłem ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-09-02 19:49:05
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości:

    > Technicznie pewnie pierwsza wyplata jest w formie przelewu na wskazany
    numer
    > konta bankowego gratis, ale nie wiem, bo nie znam dokladnie prodcedur w R.
    >
    > BTW, to zaden bank nie moze zadzwonic, zeby podano mu informacje na temat
    > Twojego konta czy zadluzenia, tak samo jak Ty nic sie nie dowiesz o koncie
    > Twojej zony ;-)

    Oczywiscie, zgoda ale...wszystko byloby jasne, gdybym ja w tej operacji bral
    udzial, wg jednak banku R odbywa sie to bez twojego udzialu, ty tylko
    deklarujesz, ze korzystasz z takiej opcji i to mnie wlasnie zastanawia....
    W Stanach jest to powszechnie praktykowane, korzystaja z "balance transfer",
    "convenience checks" lub z tego co udalo mi sie znalezc - tzw "cash
    advance", w kazdym jednak przypadku "jestes zamieszany" w operacje, nie
    rozumiem wiec jak to mialoby sie odbywac u nas wiec dalej nie wiem....chyba
    ze pracownik R w Szczecinie sie mylil, co jest bardzo prawdopodobne...
    darek

  • 13. Data: 2004-09-02 20:08:26
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    dropzone wrote:

    > wystarczy szczegolowo zapoznac sie z regulaminem

    http://www.raiffeisen.pl/63a89fec287df655cc9d64cf59b
    b5f02
    Sciągnąłem i zapoznałem się, nie wystarczyło. Jakie paragrafy i inne ustępy?
    :-)

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2004-09-02 20:21:13
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    | http://www.raiffeisen.pl/63a89fec287df655cc9d64cf59b
    b5f02
    | Sciągnąłem i zapoznałem się, nie wystarczyło. Jakie paragrafy i inne
    ustępy?

    niestety chwilo nie moge sciagnac :-(

    ale o ile pamietam, to nie ten dokument co dostajesz do rak, tylko ten drugi
    dotyczacy ubezpieczenia za kilka zlotych

    postaram sie podac szczegoly w dniu jutrzejszym

    --
    dropzone

  • 15. Data: 2004-09-02 20:22:02
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | 9 dni, super kontakt i zainteresowanie ze strony Opiekunki w oddziale
    rajfirgo w
    | Kielcach. Pierwszy raz z przyjemnośćia za coś bankowi zapłaciłem ;-)

    chyba szkoda, ze nie skladalem wniosku w Kielcach

    --
    dropzone

  • 16. Data: 2004-09-02 20:28:05
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-02 21:05, kiedy dropzone napisał(a) co
    następuje:
    > Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > wlasnie na nia czekam

    W tym 4 dni spadają na mnie, bo załatwiałem zaświadczenia od pracodawców.
    Czy mógłbyś wskazać fragment regulaminu w którym znalazłeś te 4 tysiące?

  • 17. Data: 2004-09-02 20:29:11
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "dx" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiem....chyba
    | ze pracownik R w Szczecinie sie mylil, co jest bardzo prawdopodobne...

    moze dostajesz jakis dokument do podpisu, ze upowazniasz blablabla
    mi sie raz zdarzylo, ze pracownik banku X zasiegnal telefonicznie informacji
    u pracownika banku Y, ale wtedy ja bylem przy tym z Y, a X dzwonil na moja
    komorke, a i tak byla to przysluga, bo zlamali procedury wewnetrzne

    szczerze powiem, ze na informacje od pracownikow bym nie liczyl, bo troche
    wiem jak to jest
    jedni wiedza i wtedy OK, drudzy nie wiedza i robia dobra mine, a trzeci nie
    wiedza i odsylaja do centrali regionu

    moze sprobuj porozmawiac w innym oddziale albo zadzwon? dla mnie dziwna to
    procedura bez udzialu zainteresowanego, ale jak juz wspominalem, nie znam
    procedur obowiazujacych w R

    zreszta, nie wiem czy zwrociles uwage, ale oprocz R i BIK-u (to jeszcze
    rozumiem), a w przypadku karty NG, do NG (to tez jeszcze rozumiem) Twoje
    dane sa udostepnione wydawcy kilku kolorowych pisemek. I wszystko jednym
    podpisem...

    --
    dropzone

  • 18. Data: 2004-09-02 20:45:10
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości:
    > moze sprobuj porozmawiac w innym oddziale albo zadzwon? dla mnie dziwna to
    > procedura .....

    Zweryfikuje to samo zycie, kumpel z pracy wybral opcje przeniesienia
    zadluzenia a wiec mam nadzieje, ze moja ciekawosc bedzie zaspokojona w
    jakims sensownym terminie...

    > Twoje dane sa udostepnione wydawcy kilku kolorowych pisemek. I wszystko
    jednym
    > podpisem...
    Owszem, zwrocilem, norma, wszedzie gdzie moglem postawilem NIE ale ja
    skladalem wniosek o Vise,nowa zreszta...
    pzdr., darek

  • 19. Data: 2004-09-02 20:47:00
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-02 22:21, kiedy dropzone napisał(a) co
    następuje:

    > niestety chwilo nie moge sciagnac :-(
    >
    > ale o ile pamietam, to nie ten dokument co dostajesz do rak, tylko ten drugi
    > dotyczacy ubezpieczenia za kilka zlotych
    >
    > postaram sie podac szczegoly w dniu jutrzejszym

    Chyba coś Ci się zwidziało. "Ubezpieczenie za kilka złotych" to
    "protektor plus". Ubezpiecza ono spłatę zadłużenia w razie śmierci,
    choroby albo nieszczęśliwego wypadku, tudzież trwałej niezdolności do
    pracy. Wysokość świadczeń z tego tytułu ma się nijak do zakresu
    odpowiedzialności, wynikającego z Ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych.
    Karta MC National Geographic ma też, sama w sobie , "bezpłatne"
    ubezpieczenia NNW,kosztów leczenia , OC , utraty bagażu i pomocy w podroży.
    To także ma się nijak do tych 4 tysięcy. Taka kwota zresztą nigdzie się
    nie pojawia.

  • 20. Data: 2004-09-02 21:11:20
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    | Karta MC National Geographic ma też, sama w sobie , "bezpłatne"
    | ubezpieczenia NNW,kosztów leczenia , OC , utraty bagażu i pomocy w
    podroży.
    oczywiscie, ze tak, tak jak visa

    | To także ma się nijak do tych 4 tysięcy. Taka kwota zresztą nigdzie się
    nie pojawia.
    nie chce sie powtarzac, ale "postaram sie podac szczegoly w dniu
    jutrzejszym"

    --
    dropzone