  • 21. Data: 2012-04-16 19:46:11
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Apr 2012 17:23:28 +0000, napisał(a):

    > Samsung Galaxy S II poległ, nie dla mnie wisienki. Niestety ale
    > podziękuje jutro w oddziale. Ktoś powie że za łatwo się poddałem. Ale
    > gdy zostało złożenie reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek
    > bankowy - mój rekord.

    Hmmm dziwne to trochę. Ja zainstalowałem na blackberry curve 8530 czy
    jakoś tak i fakt miałem błąd typu "brak profilu" ale to wynikło chyba z
    tego, że nie do końca mi aktywowali tą bankowość mobilną. Zadzwoniłem
    jeszcze raz powiedziałem jaki mam błąd, Pan powiedział "Proszę chwilę
    poczekać" po czym dodał "Już działa" no i działa ;)
    Jutro postaram się sprawdzić na jakieś nokii z symbianem i tablecie
    playbook, żeby sprawdzić czy to rzeczywiście aż tak fatalnie działa.

    Xenocide

  • 22. Data: 2012-04-16 20:01:09
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złożenie
    > reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek bankowy - mój rekord.

    Nieprawdopodobne
    Cos jest skopane w koncie albo zle sie do tego zabrales.
    Ja bym nie rezygnowal, ostatecznie zawsze te 2 przelewy
    chocby po 1zl moze ci pchnac "pomocna dlon" z innej sluchawki ;)

    Moj "dziadunio" skorzystal dzis goscinnie u kolegi z sony eryka
    a z opisu slownego wynikaloby ze to ktoras Xperia - klawiatura sprzetowa

  • 23. Data: 2012-04-16 20:54:19
    Od: " " <m...@g...pl>

    Ano czasami jak nie idzie to nie idzie. Nie chce mi się już. Karta? Pan z
    grupona a to trzeba poczekać, bankowość mobilna - proszę spróbować jeszcze raz
    jak się nie uda to proszę zadzwonić... tylko do 17.00 bo do tej pracuje dział
    techniczny. Jak nic się nie uda to proszę złożyć reklamację.
    Po prostu nie dla mnie wisienki.
    Przelewy wiszą w zaplanowanych i nie da się ich usunąć nawet z konta - wywala
    błąd. Grupa wybaczy zraziłem się.
    Choć infolinia pod kątem obsługi w strefie stanów wysokich.

  • 24. Data: 2012-04-16 21:38:47
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-16 20:54, m...@g...pl pisze:
    > Karta? Pan z grupona a to trzeba poczekać,

    No właśnie... w czwartek zakładałem konto w oddziale i wg bankowości
    elektronicznej było w pełni aktywne, a dopiero w sobotę przyszedł sms,
    że aktywne... śladu po karcie w systemie ani smsa nie ma nadal...
    ciekawe czy przyjdzie w tym miesiącu...

    W ramach ciekawostki: w oddziale numer klienta do logowania dostałem na
    małej karteczce napisany odręcznie przez bardzo młodego bankiera. Trochę
    mnie to zdziwiło bo zwykle w bankach drukowali jakieś potwierdzenia
    aktywacji kanału, a tu nic ;) Ale i tak bardziej zdziwiłem się jak
    odwróciłem kartkę, bo była z odzysku (zadrukowana) co się chwali, bo
    szkoda lasów... szkoda też że tajemnica bankowa nie działa, bo dzięki
    niej wiem, że pan XXXX o numerze klienta YYYY i PESELU ZZZZ odstępuje od
    umowy KK! Troszkę dużo tych danych wrażliwych chyba im wyciekło?

  • 25. Data: 2012-04-17 07:51:18
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 16 Kwi, 14:23, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
    > "ls" :
    >
    > : Dziala na:
    >
    > : Nokia 5310
    > : Nokia N8
    > : Samsung Avila GPS
    > : Samsung Galaxy Gio
    >
    > Czyli jednak na Galaxym chodzi? Ale ponoć Galaxych jest całe mrowie.
    > Ktoś pisał, że na Galaxym nie chodzi wiadoma aplikacja.

    Jednak podalem niesprawdzona informacje, za co sie kajam :(

    Samsung Galaxy Gio nie dziala poprawnie:
    da sie zalogowac, sprawdzic stan konta, ale pojawiaja sie bledy.
    Jest to telefon kolegi z pokoju, wiec dokladnie nie wiem, co to za
    bledy.
    Przelewow nie probowal jeszcze robic, bo dopiero puszcza do Rajfiego
    wplyw 1000zl.

    Pozostale telefony, ktore podalem, dzialaja prawidlowo, z kazdego
    zostaly zrobione przelewy, ktore sa wymagane w regulaminie promocji.

    --
    pozdr.
    ls

  • 26. Data: 2012-04-17 08:04:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 16 Kwi, 17:16, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:

    > Czy do lania via fon potrzebne są zdrapki?
    > Dziś otrzymałem, choć nie prosiłem o nie.
    >
    > Nie widzę podziału odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
    > Czy lanie via fon na zdefiniowanych nie wymaga drapania?
    > [się po [strusich] jajach]

    Wg mnie, zdrapki sa niepotrzebne - nawet ich nie zamawialem.
    Logujac sie do rajfiego kompem, definiujesz odbiorcow, ktorzy sa potem
    widoczni w telefonie.
    Wtedy przelewasz kaske do tych odbiorcow telefonem, nie uzywajac
    zdrapek.
    --
    pozdr.
    ls

  • 27. Data: 2012-04-17 11:04:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 6...@f...goo
    glegroups.com

> [...]

    : sa potem widoczni w telefonie. Wtedy przelewasz kaske do tych
    : odbiorcow telefonem, nie uzywajac zdrapek.

    Inne banki dzielą odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
    Ten najwyraźniej inwestuje w niepotrzebne nikomu zdrapki.

    Inna sprawa -- po co komu możliwość lania tą aplikacją zainstalowaną
    na androidowym fonie, skoro można z takiego tableta lać via WWW?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-04-17 11:10:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 2...@x...goo
    glegroups.com

> [...]

    : Przelewow nie probowal jeszcze robic, bo dopiero puszcza do Rajfiego wplyw 1000zl.

    Najpierw trzeba wlać mało (na przykład 10 złotych) i zlać to dwa razy
    aplikacją mobilną -- dopiero wtedy można lać 1000 złotych, i to chyba
    aż dwa razy w każdym z dwóch miesięcy, czyli w sumie 4 razy.

    W protiwpołoznym Rajfi dostanie to, na czym mu zależy (przypływ),
    a wisienek być może nie da.

  • 29. Data: 2012-04-17 11:38:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 17 Kwi, 07:51, ls <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > bledy.
    > Przelewow nie probowal jeszcze robic, bo dopiero puszcza do Rajfiego

    A to heca: kolega wlasnie odpalil Samsunga Galaxy Gio i zrobil przelew
    na odbiorce zdefiniowanego wczesniej za pomoca kompa - wszystko poszlo
    bez zadnych bledow!
    Ciekwawe, czy te bledy pojawiaja sie losowo?
    --
    pozdr.
    ls

  • 30. Data: 2012-04-17 11:41:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 0...@w...goog
    legroups.com

    : A to heca: kolega wlasnie odpalil Samsunga Galaxy Gio i zrobil przelew
    : na odbiorce zdefiniowanego wczesniej za pomoca kompa - wszystko poszlo
    : bez zadnych bledow! Ciekwawe, czy te bledy pojawiaja sie losowo?

    Świat zmienia się -- nowego blasku nabiera także powiedzenie: ,,pewne jak w banku''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'