  • Data: 2004-04-21 07:33:34
    Temat: [Raiffeise] Internet
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:
    [...]

    > Pytanie takie - a wchodziles w szczegoly karty w necie? Jak klikniesz
    > na numerek pojawiaja sie takie cenne dane, jak:
    > dostępne środki
    > oraz dotyczące ostatniego wyciągu:
    > data spłata
    > spłata minimalna
    > spłata całkowita

    A może ktoś mi wytłumaczy co właściwie znaczą daty prezentowane przez
    Rajfiego ?
    Bo jak wejdę w historię rachunku karty to mam np
    data ksiegowania i transakcji 19-4-2004
    a jak wejdę w historię karty
    ta sama transakcja ma datę transakcji 13-4-2004 i datę rozliczenia
    transakcji 15-4-2004
    no (te akurat bym rozumiał)

    KJ
    PS. Chciałbym to zgłosić Rajfiemu, ale:
    1) dzwonić nie lubie
    2) formlarzy wypełniać też
    3) adresu e-mailowego nie podają (albo ja nieznalzłem )

    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)