    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego "prestiżowego"?
    Date: Sat, 12 Mar 2011 17:59:26 +0000 (UTC)

    Witajcie,

    proszę o pomoc w wyborze konta. Chodzi mi o takie, które za określone wpływy
    na konto pozwolą mi zapomnieć o wszystkich (popularnych) opłatach. Do tej pory
    miałem konto w ING i było całkiem OK, trochę przeszkadzała mi wizja opłaty za
    kartę w przypadku nie wydania 100 zł (płacę głównie kredytówką), potwierdzanie
    tylko niektórych przelewów kodem SMS; po ostatniej zmianie konto sporo
    straciło...

    Istotne dla mnie są następujące kryteria - obsługa przez internet MUSI być
    wygodna (BOS, CITI, DB są niewygodne). Niestety ING strzelił sobie w stopę
    ostatnią zmianą. Nie wiem jak wygląda bankowość Raiffaisena ani Alianz (flash
    mnie nie odstrasza). Konto powinno być dostępne 24h - kiedyś bardzo sparzyłem
    się na Aliorze i nie chcę tego powtarzać. Będzie mi potrzebne konto w EUR,
    czasami wpada mi jakaś kasa z zagranicy, poza tym mam kredyt w EUR więc
    możliwość kupowania i natychmiastowego przelewania waluty między kontem a
    popularnymi kantorami internetowymi (np. Raiffaisen i cinciarz.pl) będzie
    wielkim plusem!
    Chcę żeby bank posiadał kilka placówek w Warszawie (odpadają totalnie
    wirtualne banki).
    Możliwość lokowania nadwyżek na czymś wyżej oprocentowanym będzie plusem (jak
    będą fundusze to super).
    Konsjerże, ubezpieczenia czy inni osobiści doradcy nie będą na razie mi
    potrzebni, chcę tylko odpowiednim przelewem na konto uwolnić się od zawracania
    sobie głowy opłatami. Konto ma być moim głównym.

    Biorąc powyższe pod uwagę - Raiffaisen czy Alianz, a może coś innego? (może
    ktoś posiada konto w którymś z w/w banków i może zamieścić kilka zrzutów?)

    pozdrawiam