  • Data: 2011-03-13 11:33:23
    Temat: Re: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@o...pl napisał(a):

    > jeśli już wybór między Rajfajsenem a Allianzem,
    > to wybierz Allianz
    >
    > jeśli nie lubisz opłat to naprawdę wq... jest opłata
    > od drugiej wpłaty gotówkowej na konto "prestiżowe"
    >
    > mnie tym wnerwili do żywego. "Prestiż" a dziadują
    > i okradają w biały dzień. A opłatę 50zł i tak czyhają

    A czy Raiffeisen ma w ogóle wpłatomaty?
    Plus Rajfiego jest taki, że konto jest obsługiwane online na cinkciarz.pl co
    ułatwiłoby mi manewrowanie EUR. Poza tym Allianz chyba niebardzo sobie radzi
    na rynku bankowym, nie wiem czy nie zniknie za niedługo podkupiony np. przez
    Aliora albo innego Getina :)

    A może ktoś mógłby zrobić kilka zrzutów ekranu z bankowości Allianza i
    Rajfiego? Ułatwiłoby mi to decyzję :)