  • 1. Data: 2007-05-22 07:46:58
    Temat: [Raiffeisen]Koniec MC NG
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Wczoraj dostalem nowa karta i pismo, z ktorego wynika ze bank zakonczyl
    wspolprace z NG. Z uwagi na ten fakt karty NG sa wazne tylko do konca sierpnia.
    Nowa karta tez jest calkiem ladna :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-05-22 08:14:56
    Temat: Re: [Raiffeisen]Koniec MC NG
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał(a):
    > Wczoraj dostalem nowa karta i pismo, z ktorego wynika ze bank zakonczyl
    > wspolprace z NG. Z uwagi na ten fakt karty NG sa wazne tylko do konca
> [...]

    trudno, chociaż ten co-brand żadnych profitów nie oferował, mogli chociaż
    dawać zniżkę na prenumeratę NG

    RS

  • 3. Data: 2007-05-22 08:15:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Olgierd wrote:
    > Zabawny bank, wypowiedziałem kartę NG prawie rok temu, dokładnie
    > wczoraj do mnie dzwonili z pytaniem jak mi się z niej korzysta. Gość
    > zdębiał i powiedział "hmm nie mam tego odnotowanego w formularzu".

    Ja do ich obslugi nie mam zastrzezen. Moze poza niekompetencja jednej pani z
    placowki na Kruczej. Jak tak dalej pojdzie to moze sobie u nich otworze jakies
    konto :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-05-22 08:17:16
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 22 May 2007 09:46:58 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]

    do mnie dzwonili z pytaniem jak mi się z niej korzysta. Gość zdębiał i
    powiedział "hmm nie mam tego odnotowanego w formularzu".

    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 5. Data: 2007-05-22 08:49:24
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Ja do ich obslugi nie mam zastrzezen. Moze poza niekompetencja jednej
    > pani z placowki na Kruczej. Jak tak dalej pojdzie to moze sobie u nich
    > otworze jakies konto :)

    Ja mam dwa krótkie pytanka:
    - jak u nich z przelicznikami?
    - czy dostęp przez www rzeczywiście jest poniżej krytyki i nic tam
    prawie nie ma?

  • 6. Data: 2007-05-22 08:54:56
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Wczoraj dostalem nowa karta i pismo, z ktorego wynika ze bank zakonczyl
    > wspolprace z NG. Z uwagi na ten fakt karty NG sa wazne tylko do konca
    > sierpnia.

    Mnie poinformowali ze wazna jest to konca okresu waznosci i dopiero wtedy
    moge aktywowac nowa karte...

    Baton

  • 7. Data: 2007-05-22 08:59:27
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 22 May 2007 04:49:24 -0400, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > - czy dostęp przez www rzeczywiście jest poniżej krytyki i nic tam
    > prawie nie ma?

    Nie wiem czy coś się zmieniło przez te 11 miesięcy odkąd przestałem
    korzystać, ale serwis był poniżej krytyki. Gorszy od Citi, nie mówiąc o
    BZ WBK.
    Natomiast IMHO wszyscy mogliby się uczyć od mBanku.

  • 8. Data: 2007-05-22 09:00:09
    Temat: Re: Koniec MC NG
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Maj, 10:49, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Ja mam dwa krótkie pytanka:
    > - jak u nich z przelicznikami?
    > - czy dostęp przez www rzeczywiście jest poniżej krytyki i nic tam
    > prawie nie ma?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    Raczej na poziomie krytyki, bo poniżej krytyki to jest dostęp do salda
    kart w Polbanku i tych banków, które oferują kk bez dostępu do salda.

  • 9. Data: 2007-05-22 09:08:02
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:
    > Ja mam dwa krótkie pytanka:
    > - jak u nich z przelicznikami?

    Nie wiem.

    > - czy dostęp przez www rzeczywiście jest poniżej krytyki i nic tam
    > prawie nie ma?

    Jest slaby tzn. jak dla mnie to wszystko tam jest ale pojawia sie z kilku
    dniowym opoznieniem :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-05-22 10:02:13
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Sebastian Gorecki wrote:
    > No nie wiem, moim zdaniem nowe wzory kart sa gorsze, a poza tym
    > nieladnie sie zachowali, bo przyslali nowa karte i sami dla mnie
    > wybrali wzor, powinni chyba wczesniej uprzedzic mnie i dac jakis
    > wybor... Poza tym karta stracila sporo na wartosci, MC NG miala
    > korzystny pakiet ubezpieczeniowy w podrozy (bez potrzeby kupowania
    > biletu czy wakacji karta)...

    Aczkolwiek nie wiedzialem, ze sa rozne karty do wyboru... pewnie wybralbym inna.
    Ciekawe czy teraz mozna zmienic nie ponoszac oplat (pewnie nie).

    --
    Mithos