  • 11. Data: 2007-05-22 10:06:07
    Temat: Re: [Raiffeisen]Koniec MC NG
    Od: Sebastian Gorecki <s...@f...com>

    > Wczoraj dostalem nowa karta i pismo, z ktorego wynika ze bank zakonczyl
    > wspolprace z NG. Z uwagi na ten fakt karty NG sa wazne tylko do konca
    sierpnia.
    > Nowa karta tez jest calkiem ladna :)

    No nie wiem, moim zdaniem nowe wzory kart sa gorsze, a poza tym nieladnie sie
    zachowali, bo przyslali nowa karte i sami dla mnie wybrali wzor, powinni chyba
    wczesniej uprzedzic mnie i dac jakis wybor... Poza tym karta stracila sporo na
    wartosci, MC NG miala korzystny pakiet ubezpieczeniowy w podrozy (bez potrzeby
    kupowania biletu czy wakacji karta)...

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 12. Data: 2007-05-22 14:34:32
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:
    > Wczoraj dostalem nowa karta i pismo, z ktorego wynika ze bank zakonczyl
    > wspolprace z NG. Z uwagi na ten fakt karty NG sa wazne tylko do konca
    > sierpnia. Nowa karta tez jest calkiem ladna :)

    Jak to miło, bo właśnie przemigrowałem z MC do ING, zamieniając
    niedźwiedzia na lwicę.
    Sama migracja zresztą bardzo mi się podobała, już dawno w żadnym banku
    obsługa nie była tak skłonna do pomocy. Polecam odział ING na ulicy
    Zwycięzców (w Warszawie).

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 13. Data: 2007-05-22 14:38:48
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Nie wiem.

    A ja wiem. Kiepskie. Może nie tak jak w Citi, ale kiepskie. Po
    podliczeniu zeszłorocznych wakacji wyszło mi, że taniej mi wyjdzie karta
    w ING i doubezpieczenie się niż, karta NG z ubezpieczeniem.

  • 14. Data: 2007-05-22 17:08:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
> [...]
    > Sama migracja zresztą bardzo mi się podobała, już dawno w żadnym banku
    > obsługa nie była tak skłonna do pomocy. Polecam odział ING na ulicy

    A mnie ING olalo. Wyslalem wniosek, zadzwonili zeby potwierdzic dane i
    na tym kontakt sie urwal.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-05-22 17:15:05
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" wrote in message

    > - czy dostęp przez www rzeczywiście jest poniżej krytyki i nic tam
    > prawie nie ma?

    Są wszystkie podstawowe rzeczy pomocne do obsługi konta,
    serwis nie wygląda imponująco ale jest prosty i przejrzysty.

    --
    Pzdr
    CS

  • 16. Data: 2007-05-22 17:15:37
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    "Mithos" wrote in message

    > Nowa karta tez jest calkiem ladna :)

    a mi się podobały stare :|

    --
    Pzdr
    CS

  • 17. Data: 2007-05-22 17:17:51
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    "Mithos" wrote in message

    > Jest slaby tzn. jak dla mnie to wszystko tam jest ale pojawia sie z
    > kilku dniowym opoznieniem :)

    Z tego co zauważyłem z opóżnieniem pojawiają się jedynie informacje
    o transakcjach wykonywanych debetówką i kredytówką, wszystko
    inne jest OK. Ale to chyba normalne w bankach które nie posiadają
    swojego centrum rozliczeniowego.

    --
    Pzdr
    CS

  • 18. Data: 2007-05-22 17:21:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    oOSzachoOo napisał(a):
    > Fakt, ale dodaktowo z nową kartą dołączony jest pakiet "karta bez ryzyka"
    > która obejmuje utratę środkó pieniężnych, nieuprawnioen użycie karty,
    > utratę lub zniszczenie zakupów dokonanych kartą :)

    Dodajmy ze od sierpnia ten pakiet jest platny 1.99zl/miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-05-22 17:23:31
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

  • 20. Data: 2007-05-22 17:31:40
    Temat: [nudne] Pochwała ING [było:] [Raiffeisen]Koniec MC NG
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > A mnie ING olalo. Wyslalem wniosek, zadzwonili zeby potwierdzic dane i
    > na tym kontakt sie urwal.

    Ja tam nigdzie nie dzwoniłem. Wziąłem trzy ostatnie wyciągi od Raifiego
    i zaniosłem. Wypełniłem stosowne kwity wziąłem też kwit dla żony na
    kartę dodatkową, żeby podpisała. Jak wróciłem do domu, to zadzwoniła
    miła pani z ING, że jak limit jest powyżej 10, to potrzebują jeszcze
    podpis żony, ale ona i tak już te wnioski uruchomi (na główną i
    dodatkową), a uzupełnimy kwity jak przyjdą karty. To był poniedziałek.
    W następny poniedziałek przyszły karty, więc zadzwoniłem, żeby
    uprzedzić, że przyjdę następnego dnia. Umówiono się ze mną bladym świtem
    (8.30), kiedy jeszcze dla klientów bank był zamknięty, bo tak pasowało
    żonie.
    We wtorek przyszedłem, uzupełniłem , otworzyłem sobie OKO żeby mieć
    podgląd karty. W czwartek zamknąłem kartę NG, zawiozłem potwierdzenie do
    ING,i zadzwoniłem, żeby było karty widać w sieci w piątek aktywowano
    karty. Wczoraj karty zobaczyłem w sieci i przyszedł PIN dla żony.
    Dzisiaj przyszedł PIN dla mnie. Dwa tygodnie i jeden dzień całej zabawy.
    Jakby tak działały wszystkie banki, to grupę można by rozwiązać. Nuda,
    proszę Pana. Nic się nie dzieje...