  • 1. Data: 2009-04-02 05:39:36
    Temat: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Nikt tutaj nie mówił o koncie osobistym w Raffeisen. Moim zdaniem
    rachunek wygląda całkiem ciekawie. Za 10 PLN miesięcznie mamy WSZYSTKO
    darmowe w tym wypłaty ze wszystkiego co się da (nawet poczta czy
    oddziały innych banków w kraju i za granicą).

    Dodatkowo z tego co widziałem na www to bank wprowadza jakiś nowy system
    online, który wygląda całkiem ciekawie (nie wiem czy to już działa bo
    nie mam jak sprawdzić).

    W Raiffeisen miałem dotychczas tylko KK i całkiem sobie chwaliłem
    współprace z bankiem (kiepski był tylko podgląd - coś się zmieniło ?).

    Jakieś opinie ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-04-02 05:59:50
    Temat: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 07:39
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr1j54$5e2$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > darmowe w tym wypłaty ze wszystkiego co się da (nawet poczta czy
    > oddziały innych banków w kraju i za granicą).

    Tylko ile osób masowo wypłaca gotówkę w dziwnych miejscach? Gotówka jest w
    zaniku, więc płacenie 100zł rocznie jest takie sobie i nawet jak awaryjnie
    wybiorę kasę z mBanku w obcym bankomacie 20 razy rocznie, to dopiero
    wyjdzie na to samo (chyba mam prowizję 5zł... chyba, bo korzystałem raz
    przez ostatnie 10 lat, a nie chce mi się szukać)

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-04-02 06:41:18
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > W Raiffeisen miałem dotychczas tylko KK i całkiem sobie chwaliłem
    > współprace z bankiem (kiepski był tylko podgląd - coś się zmieniło ?).

    Spamerstwu mówimy kategoryczne NIE

  • 4. Data: 2009-04-02 07:27:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:gr1j54$5e2$1@news.onet.pl

    > Jakieś opinie ?

    IMHO twój post to rasowa i perfidna reklama... niestety.

  • 5. Data: 2009-04-02 07:33:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lleeoo <l...@p...onet.pl> writes:

    > Mithos pisze:
    [...]
    > Spamerstwu mówimy kategoryczne NIE

    Nie ośmieszaj się. Podobno, zanim się zacznie pisać na grupę, dobrze ją
    ze 2 tygodnie poczytać.

    KJ

    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 6. Data: 2009-04-02 07:37:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [....]
    > Dodatkowo z tego co widziałem na www to bank wprowadza jakiś nowy
    > system online, który wygląda całkiem ciekawie (nie wiem czy to już
    > działa bo nie mam jak sprawdzić).

    "Nowy system On-Line" to jakiś flaszowe guano, jesteś pewien, że chcesz
    się w to bawić?
    KJ
    --
    GNU is Not Unix

  • 7. Data: 2009-04-02 07:45:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > W Raiffeisen miałem dotychczas tylko KK i całkiem sobie chwaliłem
    > współprace z bankiem (kiepski był tylko podgląd - coś się zmieniło ?).

    Z wad to 3 sesja jest księgowana chyba nadal dnia następnego. Dla mnie to
    akurat poważna wada.

    mz

  • 8. Data: 2009-04-02 10:37:04
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wyjdzie na to samo (chyba mam prowizję 5zł... chyba, bo korzystałem raz
    > przez ostatnie 10 lat, a nie chce mi się szukać)

    Ja sobie to akurat chwale, bo mieszkam na zadupiu, gdzie jest tylko
    jeden egzotyczny bankomat.
    Sama obsluga on-line wyglada juz lepiej niz wczesniej, da sie z tego
    korzystac.

    Inna sprawa to obsluga klienta w R. Jestem ich klientem glownie ze
    wzgledu na kredyt hipoteczny i tutaj moglbym napisac dlugi esej dlaczego
    zamierzam ucieknac od nich, jak tylko mina 3 lata od podpisania umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 9. Data: 2009-04-02 10:58:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 12:37
    (autor BbT
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <49d4954f$1@news.home.net.pl>):

    > Ja sobie to akurat chwale, bo mieszkam na zadupiu, gdzie jest tylko
    > jeden egzotyczny bankomat.

    No jak się ma taki problem, to faktycznie. Ale kurde nic tam nie ma? Pekao?
    Bo przecie 10zł miesięcznie to kupa kasy za sam bankomat. A prowizji ile
    masz za obce? Bo może taniej rzadziej wybierać.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-04-02 11:25:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > wyjdzie na to samo (chyba mam prowizję 5zł... chyba, bo korzystałem raz
    > przez ostatnie 10 lat, a nie chce mi się szukać)

    Bo człowiek jest wygodny, ale i racjonalny.
    Odkąd mam Aquariusa to korzystam z najbliższego bankomatu (Kredyt Bank).
    Oczywiście skorzystanie z nieco dalej leżącego BZWBK też jest możliwe,
    ale po co skoro najbliżej mam ten?

    Tak samo na mieście, czy wyjazdach. Nie zastanawiam się do którego
    bankomatu mogę iść, tylko idę do najbliższego jaki zlokalizuję. Ułatwia
    znacznie, bo jeszcze jednak nie wszystkie kawiarnie, czy mniejsze
    knajpki w miejscowościach turystycznych, obsługują klientów z kk.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl