  • 1. Data: 2009-04-01 20:31:48
    Temat: jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam jakie sa obecnie na rynku najlepsze lokaty bankowe lub polisy

    interesuja mnie terminy

    roczne

    pólroczne

    lub 3, 4 m-czne

    czy jest gdzies jeszcze dobra stopa stała

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3832
    (20090206) __________

  • 2. Data: 2009-04-01 20:41:05
    Temat: Re: jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pólroczne
    >
    > lub 3, 4 m-czne
    >
    > czy jest gdzies jeszcze dobra stopa stała

    w tej chwili to getin lub eurobank

  • 3. Data: 2009-04-01 20:46:28
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    ale cos bardziej konkretnie bo nie chce mi sie szukac

    nie chce mi sie wierzyć że to oprocentowanie stałe

    jakie lokaty jakie terminy

    bo nie sądze żeby to b

  • 4. Data: 2009-04-01 21:32:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Anna R." news:gr0kci$u6i$1@mx1.internetia.pl
    > ale cos bardziej konkretnie bo nie chce mi sie szukac
    >
    > nie chce mi sie wierzyć że to oprocentowanie stałe
    >
    > jakie lokaty jakie terminy

    1. Odpowiadaj pod cytatem
    2. Nie stosuj ENTERa po każdym zdaniu/myśli
    3. Czytaj tabele oprocentowania dokładnie a wtedy uwierzysz, że dane
    oprocentowanie jest stałe bądź zmienne.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-04-02 06:30:41
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 22:46:28 +0200, Anna R. napisał(a):

    > ale cos bardziej konkretnie bo nie chce mi sie szukac

    Jak tobie sie nie chce szukac, to czemu myslisz, ze komus chce sie szukac
    za ciebie i dodatkowo jeszcze ci odpowiadac?
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-04-02 12:04:41
    Od: Adrian <a...@g...com>

    z tego co widzę to:

    EUROBANK 1M - 6% 2M - 6% 3M 6%
    GETIN 3M - 7%
    POLBANK 4M - 7%
    PKO BP 3M - 5.5%
    OPEN FINANCE zaoferował mi przedłużenie lokaty na warunkach 3M - 6.5%
    7M - 7%

  • 7. Data: 2009-04-02 15:33:08
    Od: "eclip" <e...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    poszukaj takich na których ominiesz Belkę 19% od dochodu masz w kieszeni.
    Np Euronank 6% 7 dni, aukcje Millenium itp.

    Pozdrawiam.
    -------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 8. Data: 2009-04-02 15:40:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adrian"
    f.googlegroups.com

    > OPEN FINANCE zaoferował mi przedłużenie lokaty na warunkach 3M - 6.5% 7M -
    7%

    Może dowiedzieć się jak wyglądała ta propozycja? Tzn. kiedy złożyli Ci taką
    propozycję i jaką drogą - telefon, e-mail itp.?

  • 9. Data: 2009-04-02 17:07:19
    Od: Adrian <a...@g...com>

    > Może dowiedzieć się jak wyglądała ta propozycja? Tzn. kiedy złożyli Ci taką
    > propozycję i jaką drogą - telefon, e-mail itp.?

    poprzednio zakładałem lokatę 3M w Noble przez Open Finance, za kilka
    dni kończy mi się ta lokata i dzisiaj zadzwonili właśnie z taką
    propozycją (jeszcze była opcja na 12M ale nie słuchałem bo mnie nie
    interesuje)
    jutro mają oddzwonić ale będę negocjował oprocentowanie, bo w Getin
    mam 7% a mi zaproponowali 6.5 % (interesuje mnie wyłacznie 3M)
    Open twierdził w rozmowie, że jest promocja i oprocentowanie jest
    wyższe o pół punktu procentowego niż oprocentowanie na ich stronie

  • 10. Data: 2009-04-02 17:42:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adrian"
    a.googlegroups.com

    [ciach]

    Jestem w podobnej sytuacji jak Ty. Za kilka dni kończą mi się dwie lokaty
    3-miesięczne. Planuję całość pieniędzy z Noble przelać do Getinu. Jeżeli
    dają swoim obecnym klientom 0,5% więcej niż standardowa oferta na stronie to
    i tak w moim jak i prawdopodobnie Twoim przypadku oferta Getinu jest
    korzystniejsza.

    Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.

    Pozdrawiam.