  • 1. Data: 2005-12-08 16:15:10
    Temat: Rajfajzen również jest zbójem
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Żeby nie było, że się uwziąłem na Bardzo Pazerną Hienę.
    Raiffeisen Bank Polska S.A. również łamie postanowienia umów zawartych
    ze swoimi klientami. Oto 7.11.2005 r. zmienili TOIP oraz REGULAMIN dla
    konta lokacyjnego, nie wysyłając informacji, wbrew zapisom Regulaminu,
    wydanego, jak piszą, na podstawie ustawy Prawo Bankowe.
    Niestety, niektóre banki, z niskich pobudek (zysk), ŚWIADOMIE decydują
    się na łamanie prawa.

    PG

  • 2. Data: 2005-12-08 16:42:02
    Temat: Re: Rajfajzen również jest zbójem
    Od: "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydanego, jak piszą, na podstawie ustawy Prawo Bankowe.
    > Niestety, niektóre banki, z niskich pobudek (zysk), ŚWIADOMIE decydują

    Skad takie info???
    Raiffeisen wprowadzin KONTO LOKACYJNE PLUS (oprocentowanie 4% od 0.01pln)
    jest to zupelnie inny nowy rachunek, stare konto lokacyjne pozostaje na starych
    warunkach
    i wciaz mozna je otwierac.
    Zmienila sie TOIP odnosnie kart kredytowych, ale to na korzysc klienta...
    ( http://www.raiffeisen.pl/38b2cbe77599ea3a9608967bb4c
    ac7b4 )

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::T..D..J:::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: email: tdj[at]irc.pl gg: 3685497 www: xxx
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • 3. Data: 2005-12-08 16:53:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TDJ wrote:
    [...]

    > Skad takie info???
    > Raiffeisen wprowadzin KONTO LOKACYJNE PLUS (oprocentowanie 4% od 0.01pln)
    > jest to zupelnie inny nowy rachunek, stare konto lokacyjne pozostaje na
    > starych warunkach
    Stare konto zostaje, ale od 1-4-2006 warunki będą inne.(raczej gorsze)
    KJ

  • 4. Data: 2005-12-08 17:07:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 17:42:02 +0100, "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl> wrote:

    >Skad takie info???

    Z www.raiffeisen.pl
    Jest nowy regulamin dla konta lokacyjnego z datą 7.11? Jest.
    Dostałeś go pocztą? Ja nie.

    >Raiffeisen wprowadzin KONTO LOKACYJNE PLUS (oprocentowanie 4% od 0.01pln)
    >jest to zupelnie inny nowy rachunek, stare konto lokacyjne pozostaje na starych
    >warunkach

    Nieprawda. Wyciąg papierowy w przypadku korzystania z internetu 5 zł,
    dotychczas zero. Dostałeś nową taryfę pocztą?

    >Zmienila sie TOIP odnosnie kart kredytowych, ale to na korzysc klienta...
    >( http://www.raiffeisen.pl/38b2cbe77599ea3a9608967bb4c
    ac7b4 )

    A to że prowizja za wypłatę gotówki w bankomatach własnych od
    1.01.2006 zmienia się z 0% na 1,5% to też na korzyść? :)

    W dalszym ciągu pozostaje "Opłata za opóźnioną spłatę minimalnej
    kwoty", mimo że sprawa niezgodności takiego zapisu z Kodeksem Cywilnym
    jest od dawna powszechnie znana.

    Pozytywnie wygląda za to:
    Opłata za realizację przelewu z Konta Karty Bez opłat

    Tyle tylko, że jest to... niemożliwe :))))
    Właśnie dzwoniłem się dowiedzieć, jak zrobić przelew, bo nie ma takiej
    opcji w necie. Dowiedziałem się, że prace trwają, nie wiadomo kiedy
    będzie możliwość przelewów z karty :)

    Oczywiście informacji żadnej na ostatnim wyciągu nie było...
    Regulamin również się zmienił. Również bez powiadomienia.

    PG