  • 1. Data: 2005-12-08 10:08:28
    Temat: jak przeslac korony na slowacje w gotowce?
    Od: " gen" <g...@g...pl>

    witam,
    musze przeslac slowackie korony ale pod postacia gotowki i najlepiej aby te
    kase doreczono do domu otrzymujacego? ktos oferuje takie uslugi? poczta tak,
    ale tylko do okreslonej kwoty.

    pzdr
    gen

  • 2. Data: 2005-12-08 10:13:25
    Temat: Re: jak przeslac korony na slowacje w gotowce?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gen wrote:
> [...]
    > aby te kase doreczono do domu otrzymujacego? ktos oferuje takie
    > uslugi? poczta tak, ale tylko do okreslonej kwoty.

    List wartościowy? A jeżeli ma on górne ograniczenie kwoty, to wyślij kilka.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-12-08 10:21:39
    Od: " gen" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > List wartościowy? A jeżeli ma on górne ograniczenie kwoty, to wyślij kilka.

    w sumie to jest to rozwiazanie i to dosc proste :)

  • 4. Data: 2005-12-08 16:39:05
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > w sumie to jest to rozwiazanie i to dosc proste :)

    Nie wiem o jaka kwote chodzi, ale szansa, ze taki list zostanie okradziony wg mnie
    wynosi ponad 90%

    Wojtek

  • 5. Data: 2005-12-08 16:40:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Fotech wrote:

    > Nie wiem o jaka kwote chodzi, ale szansa, ze taki list zostanie
    > okradziony wg mnie wynosi ponad 90%

    To może sprawdź co to list *warościowy* .

    przyszłość/
    Woody Allen