    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Rajfi] KK Visa Nova
    Date: Mon, 6 Sep 2004 17:59:40 +0200

    30-go sierpnia wypelnilem wniosek przez inet, 31-go sierpnia podpisalem go w
    Oddziale, 1-go i 3-go wrzesnia bylem chyba w jakis sposob "weryfikowany"
    przez telefon, czy ja to ja, a dzis mam juz karte u siebie (przyszla listem
    priorytetowym). Aby zaczela dzialac wymagana jest aktywacja przez telefon
    lub w oddziale (juz mam to za soba), karta staje sie aktywna drugiego dnia
    roboczego po dniu aktywacji. PIN przychodzi dopiero po uaktywnieniu karty.

    Ogolnie bardzo duzy plus dla Rajfiego (mam porownanie z KK w Mille, BPH i
    Multibanku). Jesli chodzi o poczatek kontaktow z bankiem, wyglada bardzo
    dobrze. A wszystko to mialo miejsce w oddziale krakowskim tegoz banku (karta
    rzecz jasna przychodzi z Warszawy). Teraz ciekawe jeszcze jak karta bedzie
    sie sprawowac w uzytkowaniu.

    Korzystalem z opcji zwanej "wymiana" karty, tak ze dane dotyczace zarobkow
    nie byly weryfikowane. Teoretycznie "wymieniana" karta, byla karta bepehowa.

    marekz