  • 1. Data: 2007-10-04 15:32:53
    Temat: Ranking bankow newsweek
    Od: "norman" <n...@n...pl>

    Ma ktos w formie tabeli ranking bankow tradycyjnych i internetowych z
    neewsweeka? Jesli tak to prosze o przeslanie lub jakis link. Dzieki!

  • 2. Data: 2007-10-04 16:21:52
    Temat: Re: Ranking bankow newsweek
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Norman,
    > Ma ktos w formie tabeli ranking bankow tradycyjnych i internetowych z
    > neewsweeka? Jesli tak to prosze o przeslanie lub jakis link. Dzieki!

    Wprawdzie nie mam, ale ten ranking to jakis sponsorowany. Mbank ma chyba
    najtragiczniejszy interfejs przez www z wymienionych tam internetowych, a
    jakos zajal 1. miejsce...

  • 3. Data: 2007-10-04 19:58:11
    Od: "norman" <n...@n...pl>

    > Wprawdzie nie mam, ale ten ranking to jakis sponsorowany. Mbank ma chyba
    > najtragiczniejszy interfejs przez www z wymienionych tam internetowych, a
    > jakos zajal 1. miejsce...

    tego nie wiem ale potrzebna mi jest ta tabelka w wersji elektroniczej na
    zajecia z bankowosci...

  • 4. Data: 2007-10-04 20:09:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 16:21:52 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: radzaw <r...@p...fm>
    napisała:
> [...]
    > najtragiczniejszy interfejs przez www z wymienionych tam internetowych, a

    Tzn. dlaczego najtragiczniejszy ? I który wg Ciebie ma lepszy ?
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 5. Data: 2007-10-06 00:45:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    radzaw wrote:

    > Wprawdzie nie mam, ale ten ranking to jakis sponsorowany. Mbank ma chyba
    > najtragiczniejszy interfejs przez www z wymienionych tam internetowych,
    > a jakos zajal 1. miejsce...

    Akurat ten podstawowy interfejs to mają niezły - przynajmniej wszędzie
    działa (nawet na mini-operze).

    Gorzej jest z systemem notowań ciągłych konta maklerskiego - w założeniu
    jest OK, ale ma tendencję do "zacinania się".

    Co na prawdę jest do kitu, to inna niż automatyczna obsługa klienta -
    dno totalne.