  • 1. Data: 2007-06-13 11:28:13
    Temat: Ranking funduszy inwestycyjnych
    Od: "Gassk" <g...@o...eu>

    Gdzie można znalesc jakiś dobry ranking funduszy - tak, żeby można było
    sortować je w róznych okresach itp.
    Znajomy chcaił, żeby mu jakieś dobre firmy polecić, ale gostek wcześniej
    inwestował w lokatę, więc mu doradziłem, żeby najpierw zaczął od fundów, a
    zarobioną kasę ewentualnie wkładał w giełdę, ale po łyknięciu jakich podstaw
    i kilkumiesięcznej grze na demo.

    Ja osobiście skłaniam się do zaproponowania mu TFI Investors, ale warto
    byłoby, żeby to zdywersyfikować jakimś innym fundem. Może nawet dodatkowo
    fundusz PE jak np MCI.

    Ogólnie to chodzi, zeby dać mu dobrą radę i nie ryzykować straty kumpla :-)
    W zeszłym roku zaproponowalem mu inwestycję w Stalprodukt - gość włożył 5
    tys, nie patrzył na rachunek, bo mówił, że nie potrzebuje tych pieniędzy
    teraz, aż do wczoraj, kiedy zobaczył, że ma 30 tys. Teraz myśli, że wszystko
    jest takie proste :-)

  • 2. Data: 2007-06-13 12:37:44
    Temat: Re: Ranking funduszy inwestycyjnych
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    www.fundi.pl

  • 3. Data: 2007-06-13 13:20:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja osobiście skłaniam się do zaproponowania mu TFI Investors, ale warto
    > byłoby, żeby to zdywersyfikować jakimś innym fundem. Może nawet dodatkowo
    > fundusz PE jak np MCI.

    uwazaj z tym doradzaniem, bo jak cos pojdzie nie tak to znajomy moze sie
    na Ciebie obrazic...chociaz oczywiscie nie bedzie to Twoja wina

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-13 19:34:50
    Od: "michal.b" <m...@x...pl>

    Użytkownik "Gassk" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Gdzie można znalesc jakiś dobry ranking funduszy - tak, żeby można było
    > sortować je w róznych okresach itp.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/fundusze_inwestycyjne/