  • 1. Data: 2007-06-13 10:41:04
    Temat: KK Citi-plus już dostępna
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wrzuciłem do nowego wątku, żeby google lepiej zindexowało.

    Na razie tylko dla abonentów programu 5 plus. Co do oferty to
    potwierdza się to co było już prędzej na grupie. IMO kolejny mocny
    co-brand w .pl a Citi staje się samotnym liderem.

    http://www.5plusgsm.pl/5plus/promotion.do?id=8610

  • 2. Data: 2007-06-13 10:58:58
    Temat: Re: KK Citi-plus już dostępna
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Cze, 12:41, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    Citi otrzymał od Plusa listę abonentów i uczestników programu 5Plus.
    Od 18 czerwca pracownicy Citi będą telefonować do abonentów z ofertą.

  • 3. Data: 2007-06-13 11:30:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > http://www.5plusgsm.pl/5plus/promotion.do?id=8610

    Nie widze tam mozliwosci zlozenia wniosku o karte. Czy oni do wszystkich
    beda dzwonic? troche bez sensu..

    a.

  • 4. Data: 2007-06-13 15:43:00
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Wemif powiada w dniu 2007-06-13 13:30:

    > Nie widze tam mozliwosci zlozenia wniosku o karte. Czy oni do wszystkich
    > beda dzwonic? troche bez sensu..
    >
    > a.

    Procedury citi powstawały w erze przedinternetowej, w USA. Każdy, kto
    pobuszował trochę po amerykańskim internecie komercyjnym wie, że oprócz
    iluśtam procent nowoczesnych serwisów, większość ich www to muzeum z
    czasów wczesnego html - serwis internetowy citi jest tego wymownym
    przykładem. A procedury dla takich instytucji to jak obrządek mszalny
    dla Kościoła - każda zmiana wymaga akceptacji z samej góry. Właśnie
    dlatego citi zamęcza wszystkich swych nieszczęsnych klientów namolnymi
    telefonami i wielokrotnymi przesyłkami reklamowymi o identycznej treści
    - w Stanach to działa(ło). Za parę lat wpadną na pomysł SMS-owania i
    wtedy to będzie dopiero tragedia!

    T.

  • 5. Data: 2007-06-13 19:47:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > Procedury citi powstawały w erze przedinternetowej, w USA. (...)

    Karta jest skierowana tylko do użytkowników lub przyszłych użytkowników
    programu 5 plus. Procedury jak procedury w jednym banku lepiej w innym
    gorzej - tutaj nie jest jeszcze tak źle.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski