-
Data: 2004-02-05 08:28:02
Temat: Ranking infolinii / bankolinii.
Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Nie wiem czy było, ale tak sobie pomyślałem jak odpowiadałem na posta
w innym wątku, że coś takiego by się przydało zrobić, choćby z
ciekawości. Z paroma infoliniami a raczej kanałami dostępu dla
klientów przez telefon w życiu miałem do czynienia i muszę powiedzieć,
że różnice są momentami wielkie.
Co prawda wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi,
ale po odbyciu paru rozmów z daną bankolinią można wyrobić sobie o
niej jakąś opinię.
Moje doświadczenia są takie:
kartolinia PKO BP, wbrew oczekiwaniom w miare kompetentna, chyba tylko
jedna konsultantka nie była w stanie mi pomóc bez dokładnego
nakierowywania jej na to o co mi biega, a po za tym to kompetencja w
porządku, tyle że niektórzy mogliby być troszkę milsi :). Może dziś
ich przetestuje, bo chcę zdobyć informację o zwiększaniu limitu na KK
:).
Inteligo - chyba najlepsza na jaką dzwoniłem. Mimo, że niekompetencja
im się czasem zdarzała, to kultura ilinek i ilinków była raczej
nienaganna, nigdy nie wciskali mi na siłe swoich poglądów ...
wszystkie kontakty miłe i zakończone załatwieniem sprawy, tyle że
AFAIR kilka razy musiałem dość długo czekać (kilka minut).
Mulinia - przeciwieństwo dobrej bankolinii, spotkałem się tylko z
niekompetencją, niedoinformowaniem o własnych produktach, itp
podobnymi kwiatkami, co prawda było to w początkowym okresie
wprowadzania KK, ale niesmak duży pozostał. Po zamieszaniu z moim
wnioskiem o KK dochodziło nawet do jakiś spięć i mało kulturalnych
zachowania obsługi telefonicznej ;(. Kilka rozmów przeprowadziłem,
różne konsultantki, więc nie ma mowy o sporadycznych wpadkach.
mlinia - nie mam chyba nic do zarzucenia, może oprócz czasem
zdarzającego się niedoinformowania i nieznajomości własnych (często
durnych) procedur ... najbardziej wkurzające jest oczekiwanie,
najdłużej czekałem 11 minut ...
Korzystałem jeszcze z paru infolinii bankowych, ale to raczej były
pojedyncze kontakty i może dość trudno na ich podstawie. Choć niestety
w większości przypadków miałem większe projęcie o produkcje o którym
chciałem dowiedzieć się czegoś szczegółowego niż pracownik infolinii
;((.
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.04 10:24 Lopez
- 05.02.04 14:31 Bartol Partol
- 05.02.04 18:01 Stasio Podróżnik na L4
- 05.02.04 20:25 Dentarg
- 05.02.04 21:08 Stasio Podróżnik na L4
- 07.02.04 13:38 Piotr Grzegorz Skowroński
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...