eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRanking infolinii / bankolinii.Ranking infolinii / bankolinii.
  • Data: 2004-02-05 08:28:02
    Temat: Ranking infolinii / bankolinii.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie wiem czy było, ale tak sobie pomyślałem jak odpowiadałem na posta
    w innym wątku, że coś takiego by się przydało zrobić, choćby z
    ciekawości. Z paroma infoliniami a raczej kanałami dostępu dla
    klientów przez telefon w życiu miałem do czynienia i muszę powiedzieć,
    że różnice są momentami wielkie.

    Co prawda wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi,
    ale po odbyciu paru rozmów z daną bankolinią można wyrobić sobie o
    niej jakąś opinię.

    Moje doświadczenia są takie:

    kartolinia PKO BP, wbrew oczekiwaniom w miare kompetentna, chyba tylko
    jedna konsultantka nie była w stanie mi pomóc bez dokładnego
    nakierowywania jej na to o co mi biega, a po za tym to kompetencja w
    porządku, tyle że niektórzy mogliby być troszkę milsi :). Może dziś
    ich przetestuje, bo chcę zdobyć informację o zwiększaniu limitu na KK
    :).

    Inteligo - chyba najlepsza na jaką dzwoniłem. Mimo, że niekompetencja
    im się czasem zdarzała, to kultura ilinek i ilinków była raczej
    nienaganna, nigdy nie wciskali mi na siłe swoich poglądów ...
    wszystkie kontakty miłe i zakończone załatwieniem sprawy, tyle że
    AFAIR kilka razy musiałem dość długo czekać (kilka minut).

    Mulinia - przeciwieństwo dobrej bankolinii, spotkałem się tylko z
    niekompetencją, niedoinformowaniem o własnych produktach, itp
    podobnymi kwiatkami, co prawda było to w początkowym okresie
    wprowadzania KK, ale niesmak duży pozostał. Po zamieszaniu z moim
    wnioskiem o KK dochodziło nawet do jakiś spięć i mało kulturalnych
    zachowania obsługi telefonicznej ;(. Kilka rozmów przeprowadziłem,
    różne konsultantki, więc nie ma mowy o sporadycznych wpadkach.

    mlinia - nie mam chyba nic do zarzucenia, może oprócz czasem
    zdarzającego się niedoinformowania i nieznajomości własnych (często
    durnych) procedur ... najbardziej wkurzające jest oczekiwanie,
    najdłużej czekałem 11 minut ...

    Korzystałem jeszcze z paru infolinii bankowych, ale to raczej były
    pojedyncze kontakty i może dość trudno na ich podstawie. Choć niestety
    w większości przypadków miałem większe projęcie o produkcje o którym
    chciałem dowiedzieć się czegoś szczegółowego niż pracownik infolinii
    ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1