  • 1. Data: 2011-05-29 12:06:30
    Temat: Ranking kont internetowych
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Ranking kont dla aktywnych internautow:
    www.bankier.pl/wiadomosc/Ranking-kont-dla-aktywnych-
    internautow-2346466.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2011-05-30 09:06:01
    Temat: Re: Ranking kont internetowych
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja już 6 lat mam konto w Inteligo i jak na razie nie zamierzam go zamieniać na żadne
    inne! Konto mam całkowicie za free. Koszt konta to 0 PLN w przypadku dokonania
    transakcji na kwotę minimum 100 PLN w przeciągu miesiąca... Łatwa obsługa przez
    internet też jest dużym plusem. http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/45-intelig
    o-inteligo/
    Dużo znajomych ma konto w mBanku i w sumie też raczej nie narzekają. Sam musisz
    zdecydować do Ci pasuje. http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/36-mbank-r
    achunek-ekonto/

  • 3. Data: 2011-05-30 12:12:49
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 11:06, tomekopalowicz pisze:

> [...]
    o-inteligo/
    > Dużo znajomych ma konto w mBanku i w sumie też raczej nie narzekają. Sam musisz

    Oj, coś mi to pachnie "postem sponsorowanym", tak na marginesie
    niedawnego wątku o KB. Powiedziałbym wręcz, że śmierdzi niezbyt świeżo ;)

    ... a ja mam 10 lat konto w mB, w międzyczasie zakładałem i likwidowałem
    kilka innych, a mB ciągle się trzyma. Może nawyk, może pewien portal
    związany z detaliczną sprzedażą internetową, może nie chce mi się na
    nowo wstukiwać dziesiątków zdefiniowanych odbiorców, a może po prostu chwc.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-05-30 12:39:26
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Maj, 11:06, "tomekopalowicz"
    <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com> wrote:
> [...]
    inteligo-inteligo/
    > Dużo znajomych ma konto w mBanku i w sumie też raczej nie narzekają. Sam musisz

    Inteligo to wg mnie zadne miody - nic nie daje za trzymanie u nich
    kasy.
    Taki Polbank daje przynajmniej w miare % za trzymanie kaski, a np.
    Millenium oddaje 3% za niektore transakcje karta.
    Mialem Inteligo, zamknalem, bo po co mnozyc byty?

    --
    pozdr.
    ls