  • 1. Data: 2012-02-29 11:06:40
    Temat: Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    G20 zarządziła zbiórkę dwóch bilionów dolarów
    <http://wolnapolska.pl/index.php/Gospodarka/20120229
    15288/g20-zarzdzia-zbiork-dwoch-bilionow-dolarow/men
    u-id-175.html>

    .... "trend" nabiera rozpędu .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-02-29 13:24:03
    Temat: Re: Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Zamiast wprowadzić ultraliberalny raj na całym świecie nieudolni politycy i
    finansiści dalej kombinują :-)

  • 3. Data: 2012-04-13 11:14:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zamiast wprowadzić ultraliberalny raj na całym świecie nieudolni politycy
    > finansiści dalej kombinują :-)

    Po Grecji czas na Hiszpanię ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1e69529138
    7f1f3a.html

    Hiszpania podąża za Grecją
    http://mech.nowyekran.pl/post/58199,hiszpania-podaza
    -za-grecja

    "[...] Stopa bezrobocia w Hiszpanii wynosi już 23,6 proc., a ludzi bez pracy
    wciąż przybywa. Szacuje się, że liczba bezrobotnych pod koniec roku może
    przekroczyć 5 milionów. Rząd w Madrycie zamierza przeprowadzić w tym roku
    dalsze cięcia budżetowe. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2012-04-13 14:01:53
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Właśnie byli u mnie jehowi. Bardzo lubię z nimi rozmawiać. Dziś tłumaczyłem
    im jak działa datowanie C14 i że zgodnie z ewolucją człowiek nie pochodzi od
    małpy.
    Też lubią straszyć zagładą świata. Endriu masz z nimi wiele wspólnego.
    Mentalnie i intelektualnie.

    --
    Jan Werbiński

  • 5. Data: 2012-04-13 21:32:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Też lubią straszyć zagładą świata.

    Czy je cię czymkolwiek straszę ?. Chłopie co ty pierdzielisz ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2012-04-14 07:12:39
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Czy je cię czymkolwiek straszę ?. Chłopie co ty pierdzielisz ....

    Jak każdy wierzący. Piekłem.

    --
    Jan Werbiński

  • 7. Data: 2012-04-16 09:08:49
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 14 kwiecień (sobota), gdy o godzinie 7:12 *Jan
    Werbinski* naskrobał(a):

    > Jak każdy wierzący. Piekłem.

    Nie "piekłem", ale Wiecznością, a "piekło" to już jest za życia.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-04-16 09:05:10