  • 11. Data: 2002-12-05 12:28:06
    Temat: Re: Raty RTV Euro Agd
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-12-05 12:06, Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:

    > Niemal cały asortyment w Media Markt jest droższy niż gdzie indziej?

    niemal cały asortyment w Media Markt jest na promocji 10*1/10 ???

    może źle napisałem, winno być: *warto* rozejrzeć się po innych ...itd, i
    przekalkulować.

    Ostatnio kupowałem pralkę i wolałem kupić w MM bez żadnych promocji niż
    w EURO z tymi zerami w promocji. Raty, jakie by nie były (oczywiście mam
    na myśli rozsądne oprocentowanie, w tym i słynne 0%) czasami są jedynym
    wyjściem, gdy nie masz forsy na już, a w perspektywie regularne wpływy,
    nie oznacza to jednak, że kupisz w ten sposób taniej.

    Reasumując, 0% *nie musi* przekładać się na niską cenę (za ten sam produkt).

    andy_nek

  • 12. Data: 2002-12-05 13:39:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > Odkad nie moga bezkarnie klamac, ze 10%=0% zmienili zasady i
    > faktycznie jest TYLKO 10 rat po 1/10 ceny.

    Ale musza to sobie odbic w cenie, wiec pewnie zdrozalo i kupowac _nie
    na raty_ juz sie u nich nie oplaca...

    MJ

  • 13. Data: 2002-12-05 14:17:36
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    He he w marketach Real ich gazetka została wydrukowana z błędem zamiast 5%
    było 0% -na jednym telewizorze z pierwszej strony .Kredytodawca w tych
    marketach jest LUKAS BANK .Widziałem kobiete która wezwała dyrektora Reala
    ,jezdzila po nim równo i on jej dal upust 5% na tv i 5% na nagrywarke/miał
    gest.a co.

  • 14. Data: 2002-12-05 14:43:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asnn5t$hu0$1@absinth.dialog.net.pl, %oil wrote:
    > He he w marketach Real ich gazetka została wydrukowana z błędem
    > zamiast 5% było 0%

    Niestety, takich "przypadkowych" błędów jest sporo w gazetkach, najczęściej
    w jedną stronę i z zastrzeżeniem na ich temat :(

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-05 15:39:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Pewnie. Tylko tak naprawdę masz 10% na dzień dobry _i_ 10 rat po 10%
    > ceny. Czyli 10% więcej.

    Adasiu - nie rób ze mnie idioty, proszę ;-)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-12-05 15:40:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    > Ale musza to sobie odbic w cenie, wiec pewnie zdrozalo i kupowac _nie
    > na raty_ juz sie u nich nie oplaca...

    Ale CO zdrozalo? Caly asortyment w Media Markt??? Nie kapuje tego
    rozumowania.

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-12-05 15:43:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    > Niestety, takich "przypadkowych" błędów jest sporo w gazetkach,
    najczęściej
    > w jedną stronę i z zastrzeżeniem na ich temat :(

    Hmm - nie sądziełem, że będę kiedyś bronił marketów ;-))) ale wyobraź sobie,
    że prowadzisz dużą firmę, wypuszczasz gazetkę i nagle się okazuje, że
    telewizory plazmowe zamiast 50 000 zł kosztują 50 000 zł. Naprawdę to takie
    dziwne, że firmy bronią się przed błędami takimi zapisami? Chciałbyś
    popłynąć na czymś takim? Pracowałem kilka lat w DTP i drukarni i NIE DA się
    wyeliminować błędów w druku pomimo korektorów, wielokrotnego czytania itp.
    Gazetki te składają ludzie, a ludzie czasem popełniają błędy - i tego się
    nie przeskoczy.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-12-05 15:51:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> wrote in message
    > niemal cały asortyment w Media Markt jest na promocji 10*1/10 ???

    AFAIK tak - przecież to Lukas organizuje raty dla produktów powyżej bodajże
    200 zł?

    > może źle napisałem, winno być: *warto* rozejrzeć się po innych ...itd, i
    > przekalkulować.

    Oczywiście, że tak :-)

> [...]
    > wyjściem, gdy nie masz forsy na już, a w perspektywie regularne wpływy,
    > nie oznacza to jednak, że kupisz w ten sposób taniej.

    IMHO raty 0% są właśnie dla tych, którzy nie kupują na raty :-) Ja nie
    kupuję na raty bo mogę wziąć korzystniejszy kredyt w rachunku. Ale np zakupy
    na kilka tysięcy (które i tak chciałbym wykonać) na 10 równych rat na 10
    miesięcy - czemu nie? :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-12-05 15:52:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    > telewizory plazmowe zamiast 50 000 zł kosztują 50 000 zł. Naprawdę to
    takie
    No i proszę - miało być: zamiast 50 000 zł kosztują 5 000 zł :-)))))

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-12-05 16:12:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asnvnh$48i$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
    > "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Hmm - nie sądziełem, że będę kiedyś bronił marketów ;-)))

    Bronisz nie tego aspektu, co do którego miałem zastrzeżenie. Moją wątpliwość
    budzi *kierunkowość* tych "przypadkowych" błędów.
    Innymi słowy, niektóre (nie wszystkie oczywiście) markety świadomie podają
    zaniżone ceny.
    To samo dotyczy cen eksponowanych i wyższych cen w kasie.

    Inny wybieg, z którym się spotkałem, to nieistnienie wabiącego produktu z
    gazetki (lub wystawienie go w liczbie 1 egzemplarza). Po dotarciu do sklepu
    można znaleźć identyczny produkt o innej nazwie ale dwukrotnie droższy.

    --
    Robert