  • 21. Data: 2002-12-05 16:28:01
    Temat: Re: Raty RTV Euro Agd
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 4 Dec 2002 19:40:25 +0100, Boguś napisał(a):
    >Czy slyszął ktoś o kredycie 6x0% w RTV EURO, czy naprawdę koszt kredytu = 0,
    >a może jest gdzieś haczyk?. Osobiście niestety nie mam mozliwości
    >sprawdzenia.

    Niby haczyka nie ma, ale taki monitor LCD Samsung SM-181T ma zalecaną cenę
    (brutto oczywiście) 4099zł, a w MediaMarkt z 0% ratami - jedyne 4799zł :)

    Owszem, niektóre produkty są po normalnych cenach - ale z reguły są dostępne
    w bardzo małych ilościach i znikają szybciutko z półek...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 22. Data: 2002-12-05 16:29:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Bronisz nie tego aspektu, co do którego miałem zastrzeżenie. Moją
    wątpliwość
    > budzi *kierunkowość* tych "przypadkowych" błędów.
    > Innymi słowy, niektóre (nie wszystkie oczywiście) markety świadomie podają
    > zaniżone ceny.
    > To samo dotyczy cen eksponowanych i wyższych cen w kasie.

    A z tym to jakoś nie miewam problemów.

    > Inny wybieg, z którym się spotkałem, to nieistnienie wabiącego produktu z
    > gazetki (lub wystawienie go w liczbie 1 egzemplarza). Po dotarciu do
    sklepu
    > można znaleźć identyczny produkt o innej nazwie ale dwukrotnie droższy.

    To fakt. Cóż - inteligentna osoba zdaje sobie z tego sprawę. Mniej
    inteligentną nie tylko supermarkety nabijają w butelkę.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 23. Data: 2002-12-05 17:16:50
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    > Pewnie. Tylko tak naprawdę masz 10% na dzień dobry _i_ 10 rat po 10%
    > ceny. Czyli 10% więcej.

    mowicie o roznych produktach!
    sa kredyty 10% wplaty + 10 rat po 1/10
    sa 10% wplaty + 9 rat po 1/10
    a sa i 0% wplaty w 10 rat po 1/10
    jak i wiele innych tez.

    wiec o co tu sie spierac?

    koszty kredytu ktos oczywiscie ponosi i na pewno (prawie) nie jest to bank.
    albo sklep, albo firma kredytujaca.
    jesli sklep, to nie byloby wcale szokujace podniesienie cen towaru na czas
    akcji kredytowej...

    dlatego zanim sie skorzysta z SUPERanckiego kredytu (naprawde superanckiego,
    bez haczykow w samym kredycie) warto sprawdzic ceny
    w sklepach, ktore nie maja akurat atrakcyjnych promocji kredytowych ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 24. Data: 2002-12-05 17:33:01
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Roman Kubik wrote:

    > dlatego zanim sie skorzysta z SUPERanckiego kredytu (naprawde superanckiego,
    > bez haczykow w samym kredycie) warto sprawdzic ceny
    > w sklepach, ktore nie maja akurat atrakcyjnych promocji kredytowych ;-).

    Albo w tym samym sklepie zapytać o cenę tego towaru w przypadku
    płatności gotówką. Kierownicy sklepu zazwyczaj mają całkiem spory
    margines negocjacyjny:-)

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2002-12-05 17:45:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> writes:

    > Ale CO zdrozalo? Caly asortyment w Media Markt???

    A nie? 8-)

    MJ

  • 26. Data: 2002-12-05 17:53:47
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Użytkownik "Boguś" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy slyszął ktoś o kredycie 6x0% w RTV EURO, czy naprawdę koszt kredytu =
    0,
    > a może jest gdzieś haczyk?. Osobiście niestety nie mam mozliwości

    Oto efekt sprawdzania przy pomocy gazetku EURO i Google
    (przypadkowe oferty dostępne w internecie):
    Telewizor Philips 28PT4457
    EURO 1699 Volta:1799.00 (www.volta.pl)

    mała wieża Philips MC-M250
    Euro: 999 agro.ar.szczecin.pl: 999 jarex.pl: 999

    walkman Sony wm-fx277
    Euro: 179 exit.com: 179 Avans: 189

    Wszystko w ofercie 6x0%
    Pewnie gdybym dłużej szukał znalazłbym lepsze oferty.
    Ale nie można powiedzieć że ceny są zawyżone

    Szymon

  • 27. Data: 2002-12-05 17:58:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

    > Ostatnio kupowałem pralkę i wolałem kupić w MM bez żadnych promocji niż
    > w EURO z tymi zerami w promocji. Raty, jakie by nie były (oczywiście mam
    > na myśli rozsądne oprocentowanie, w tym i słynne 0%) czasami są jedynym
    > wyjściem, gdy nie masz forsy na już, a w perspektywie regularne wpływy,
    > nie oznacza to jednak, że kupisz w ten sposób taniej.

    Potwierdzam - zmywarke kupiłem na kartę carrefourea. Wychodzi mi, że
    zapłacę jakieś 5% odsetek, czyli w sumie mniej niż za tą samą zmywarkę w
    Euro.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2002-12-05 18:01:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:
    > że prowadzisz dużą firmę, wypuszczasz gazetkę i nagle się okazuje, że
    > telewizory plazmowe zamiast 50 000 zł kosztują 50 000 zł. Naprawdę to takie

    Nie ośmieszaj się ;-P

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2002-12-06 01:24:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

> [...]
    > zaniżone ceny.
    > To samo dotyczy cen eksponowanych i wyższych cen w kasie.

    Eee tam, watpie. Z moich obserwacji wynika, ze jest podobna ilosc cen
    zawyzonych i zanizonych, a sumarycznie jest tych przypadkow tyle,
    ile wlasnie statystycznie powinno byc ze wzgledu na duza ilosc produktow.

    Fakt, ze tych zanizonych nie reklamuje :-)

> [...]
    > można znaleźć identyczny produkt o innej nazwie ale dwukrotnie droższy.

    Ale tez zdazaja sie przypadki, gdzie tytulowego produktu sa dziesiatki
    na srodku sklepu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator