    From: JasonKidd <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raty lub kredyt na dowód i student - jak to jest?
    Date: Sun, 02 Mar 2008 00:31:27 +0100

    Witam,

    Jestem studentem prywatnej uczelni w systemie stacjonarnym. Bardzo mocno
    się "napaliłem" na zakup nowego laptopa. Jednak nie mam pełnej gotówki.
    Widzi się teraz w różnorakich ulotkach pełno reklam typu - 30 rat x 0%,
    tylko na dowód etc. Albo oferty banków, że można otrzymać kredyt tylko
    na dowód osobisty. I tutaj mam pytanie, czy mam szanse na kupno towaru w
    systemie ratalnym lub przyznania kredytu, jeśli tylko się uczę (nie
    pracuję)? Wiem, że np. w Erze, aby podpisać umowę wystarczy tylko
    legitymacja. Może ktoś już przechodził taką sytuację? Wartość towaru to
    ok. 3 000 zł. Mam tylko nieoficjalne dochody, tzn. mama przysyła mi
    pieniądze na szkołę i utrzymanie. Dostaję również co miesiąc 300 zł z
    tytułu zaliczki alimentacyjnej i to jest jedyny udokumentowany "dochód".

    Z góry dziękuję za pomoc!

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd