-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Sat, 28 Aug 2010 20:58:36 +0200
From: Michal <n...@n...org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re:
References: <4c78eebf$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
<i5b94h$1pn$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i5b94h$1pn$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 49
Message-ID: <4c795c5d$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.172.10
X-Trace: 1283021917 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20993 83.12.172.10:47138
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:535020
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.08.2010 17:14, n...@N...gazeta.pl pisze:
> Michal<n...@n...org> napisał(a):
>
>> Pani =C5=82adnie wszystko spisa=C5=82a i otworzy=C5=82a reklamacj=C4=99 (=
>> O tre=C5=9Bci=20
>> podstawowej "odm=C3=B3wiono mi akceptacji karty... ").
>>
>> Kto=C5=9B z grupy jest bywalcem tej restauracji? Polecam p=C5=82atno=C5=9B=
>> =C4=87 kart=C4=85=20
>> chipow=C4=85 a nast=C4=99pnie reklamacj=C4=99 w banku- mo=C5=BCe kup=C4=85=
>> uda si=C4=99 co=C5=9B zdzia=C5=82a=C4=87... :)
>
> Po co zawracać głowę bankowi takimi sprawami?
Dlatego, że bank wydał mi kartę pełnowartościową (tj zobowiązał się
wydać), akceptowaną w miejscach oznaczonych logo MasterCard. A tutaj jak
widać moja karta nie została zaakceptowana- nie z powodów niezależnych
od sprzedawcy/losowych a niestety z premedytacją. Problem istnieje tam
od około 1,5 roku, usiłowałem tam płacić różnymi kartami i zawsze
kończyło się tak samo. Miarka się przebrała. Bank ma możliwość dyskusji
na ten temat z Polcardem (Polcard jest tam acquirerem) jak równy z
równym, a indywidualnego cardholdera infolinia Polcardu spuszcza na drzewo.
Sprawa przypomina mi opisywane przez grupowiczów walki z limitem 10zł
poprzez bank- również skuteczne.
> Radzę po prostu omijać takie
> śmieciowe miejsca. To najlepsza szkoła na handel i usługi.
Zgadza się, jednak jedzenie jest tam całkiem OK (zwłaszcza amerykańskie
śniadania) i w takim przypadku mam zamiar powalczyć o to, do czego
zobowiązuje się merchant- w tym wypadku to lepsza "szkoła" niż po prostu
omijanie tego lokalu. :)
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.10 19:09 Przemyslaw Kwiatkowski
- 28.08.10 19:13 Przemyslaw Kwiatkowski
- 28.08.10 19:33 Jan Strybyszewski
- 28.08.10 20:05 Clegan
- 28.08.10 20:19 Mariusz
- 28.08.10 20:57 MarekZ
- 28.08.10 21:50 Maciej Bojko
- 29.08.10 11:59 malgosia
- 29.08.10 13:46 Michal
- 29.08.10 14:04
- 29.08.10 14:16 Michal
- 29.08.10 15:01 Kotlet Mielony
- 29.08.10 15:05 Kotlet Mielony
- 29.08.10 15:20 brum
- 29.08.10 15:28 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego