    Date: Sat, 28 Aug 2010 20:58:36 +0200
    From: Michal <n...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re:

    W dniu 28.08.2010 17:14, n...@N...gazeta.pl pisze:

    > Po co zawracać głowę bankowi takimi sprawami?

    Dlatego, że bank wydał mi kartę pełnowartościową (tj zobowiązał się
    wydać), akceptowaną w miejscach oznaczonych logo MasterCard. A tutaj jak
    widać moja karta nie została zaakceptowana- nie z powodów niezależnych
    od sprzedawcy/losowych a niestety z premedytacją. Problem istnieje tam
    od około 1,5 roku, usiłowałem tam płacić różnymi kartami i zawsze
    kończyło się tak samo. Miarka się przebrała. Bank ma możliwość dyskusji
    na ten temat z Polcardem (Polcard jest tam acquirerem) jak równy z
    równym, a indywidualnego cardholdera infolinia Polcardu spuszcza na drzewo.

    Sprawa przypomina mi opisywane przez grupowiczów walki z limitem 10zł
    poprzez bank- również skuteczne.

    > Radzę po prostu omijać takie
    > śmieciowe miejsca. To najlepsza szkoła na handel i usługi.

    Zgadza się, jednak jedzenie jest tam całkiem OK (zwłaszcza amerykańskie
    śniadania) i w takim przypadku mam zamiar powalczyć o to, do czego
    zobowiązuje się merchant- w tym wypadku to lepsza "szkoła" niż po prostu
    omijanie tego lokalu. :)

    Michał