eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2010-08-28 19:13:56
    Temat: Re:
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    n...@N...gazeta.pl pisze:

    > Po co zawracać głowę bankowi takimi sprawami? Radzę po prostu omijać takie
    > śmieciowe miejsca. To najlepsza szkoła na handel i usługi. Skoro jakiś
    > właściciel oszczędza na sprawności terminala, to może i to samo robi z
    > kuchnią, zaopatrzeniem i higieną w lokalu?

    Na sprawności terminala nie da się oszczędzić, bo terminal jest
    własnością Polcardu. Jak nie działa, to Polcard ma naprawić i już. Albo
    wymienić na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawcę.

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1