  • Data: 2006-07-03 05:38:25
    Temat: Re: 10 KPLN Co by tu zrobić ???
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TomekD napisał(a):

    > Hm, a nie lepiej przewalutować kredyt na PLN - tym bardziej że i tak
    > zostanie 3/4 w CHF ?
    > Jak już się zapłaciło kiedyś za udzielenie najtańszego na rynku kredytu
    > to po co go spłacać przed terminem.

    Tej mozliwości raczej nie biorę pod uwagę bo zdolność miałem na styk
    wyliczoną pod CHF :-(
    Jak się na prawdę zrobi gorąco z kursem to posprzedaje co tylko będę
    mógł i spłacę w całości. Zresztą jak się zrobi gorąca to i w złotówkach
    nie będzie za ciekawie. W każdym bądź razie po obecnym kursie to
    raczej nie.

    zch