  • Data: 2010-04-15 07:48:09
    Temat: Re: 100% wykorzystania limitu kk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:27:35 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Próbując ustalić o jaki limit wystąpić zapytałem w oddziale PolBanku, czy w
    > razie potrzeby wykonania jednej transakcji większej od limitu karty mogę
    > przedtem wpłacić różnicę na konto karty.
    > Odpowiedź była, że nie, bo limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie
    > rozliczeniowym.
    > Nie mam danych pozwalających stwierdzić, czy ta odpowiedź była zgodna z
    > prawdą, czy błędna.
    > P.G.

    Ale to zupełnie inna kwestia czy bank pozwala wykonać transakcję większą
    niż przyznany limit (i pewnie pozwala tylko obsługa nie zrozumiała
    pytania).
    Bank daje ci limit 5000zł, wykorzystujesz go w całości, czyli dostępnego
    limitu masz aktualnie 0zł. Jeżeli spłacisz 3000 to tyle będziesz miał znowu
    dostępnego limitu.

    --
    Kojer