  • Data: 2015-06-14 13:45:58
    Temat: Re: 110 mld w kontekście Grecji.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 110 mld niby brzmi groźnie i może bym się tym przeraził gdyby nie to, że swego
    czasu dyskutowaliśmy o 160 mld.....

    110 mld, ale przy liczonej przy rentowności 2%?. A ile by był tego do spałecenia
    gdyby wszytko wróciło do "normy" i gdyby obligacje znowu zaczęły kosztować
    "normalnie" czyli jakies 5%, albo więcej ?.

    http://images68.fotosik.pl/967/9d236613c2b87409.jpg

    Czy reset długów zaczął się 4 miesiące temu?
    http://independenttrader.pl/363,czy_reset_dlugow_zac
    zal_sie_4_miesiace_temu.html

    "[...] Luty 2015 roku, w mojej ocenie, był punktem zwrotnym. Od tego czasu kapitał
    systematycznie ucieka z napompowanego do granic możliwości rynku obligacji.
    Rentowność długu w całej Europie rośnie w zastraszającym tempie i to mimo podatkowego
    popytu w wysokości 60 mld euro jaki generuje Europejski Bank Centralny. [...]".

    Endriu