  • Data: 2010-08-02 13:11:43
    Temat: Re: 15 minut Multibanku :)
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil "Jońca" wrote:

    > No to mnie chyba nie lubią ... nie ma odpowiedzi, ani na tamten
    > piątkowy, ani na nowy złożony w poniedziałek ...

    Krótkie pytanie: czy masz podpisane coś, co nazywa się
    "Umowa Ramowa". Być może brak umowy ramowej blokuje w
    Twoim wypadku możliwość skorzystania z *internetowej*
    formy zawarcia umowy.

    "Jeśli jeszcze nie masz Umowy Ramowej, możesz ją podpisać w każdej
    placówce MultiBanku przy okazji wnioskowania o kredyt gotówkowy,
    kartę kredytową lub kredyt odnawialny."

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/limit/jak
    _skorzystac

    Być może się mylę, ale wydaje mi się że bez "ramowej"
    by z "oferty dla Ciebie" skorzystać, trzeba podreptać
    do oddziału i przy okazji korzystania z oferty umowę
    ramową podpisać.

    jeśli ktoś ma podpisaną ramową, to klik, kod/sms, klik
    powinno być skuteczne.

    Albert Einstein (1879-1955)