  • Data: 2013-09-05 20:58:25
    Temat: Re: 150zĹ? za zaĹ?oĹźenie darmowego konta w inteligo (pko)
    Od: MS <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "MS" ks9f9j$alc$...@n...dialog.net.pl

    > Kody wysłałem i numer konta podałem, ale dostałem takie odpowiedzi:
    >
    > Potrzebuje danych do przelewu.
    > Minimum imię i nazwisko.
    >
    > Podałem zatem swoje nazwisko oraz imię, choć te dane są ogólnie znane.
    >
    > Witam, odrobinę spokoju. Jestem w delegacji wracam dziś
    > i wykonam przelew. Nie mam technicznie teraz jak wykonać przelew.
    >
    > Najwyraźniej Bóg dał mi szansę (polecenie konta Inteligo matce i ojcu0
    > a ja źle ją wykorzystałem, powierzając swoje dobro osobie obcej/trzeciej.
    > Za bony (w sumie warte 500 pln) mogłem kupić w Empiku smartfon,
> [...]

    Nie wiem gościu kto ciebie skrzywdził w przeszłości ale takie gorzkie
    żale to możesz pisać chociażby po próbie uzyskanie odpowiedzi odemnie.

    Otrzymałem od ciebie tylko numer konta i poprosiłem o dane do przelewu
    twój tekst "choć te dane są ogólnie znane" nie wiem nie posiadam spisu
    ludności i ich numerów kont, w 35 mailach ani razu się nie przedstawiłeś
    z imienia i nazwiska a mail to e...@g...com
    Odpisałeś mi na maila po siedmiu godzinach i oczekujesz natychmiastowo
    przelewu. Wybacz nie siedzę 24h czekając na maila od wszech mościa.

    Jako że wyjechałem nie byłem w stanie do południa dziś wykonać przelewu
    i z ni z gruchy otrzymuję maila :

    Rozumiem, że mnie okradłeś.
    Jeśli tak -- to kurwa z ciebie.

    Poważnie... ogarnij się i sprawdź konto pieniądze już tam są.
    Na przyszłość polecam maść na ból dupy.
    Pozdrawiam,
    MS