  • Data: 2014-01-24 19:00:52
    Temat: Re: 160 KK...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" 52e2970d$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Bo musi. Przecież rozpatrując odwołanie trzeba mieć akta

    Droga nie musi prowadzić w ten sposób,
    aby akta trafiły do instancji wyższej.

    > Te miejsca z prawa budowlanego wynikają, a nie z ilości ludzi.

    Nie wiem, skąd mają, ale wiem, że oni wiedzą o tym, że mają za
    mało takich miejsc. Jeśli nie wiesz, na jakiego kontrolera trafisz
    (z ,,sercem'' czy bez) musisz opłacić postój także wtedy, gdy masz
    taką kartę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'