  • Data: 2002-05-08 08:28:42
    Temat: Re[2]: Nowe fundusze
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kasia,

    Tuesday, May 07, 2002, 6:32:48 PM, you wrote:

    K> Wydaje sie byc zbyt piekne zeby bylo prawdziwe. Wszystko co przynosi zyski
    K> kapitalowe bedzie obelkowane i basta :-( no chyba ze beda te zyski wyplacali
    K> w formie nagród :-))) to byloby zabawne - co miesiac czajnik albo urzadzenei
    K> do masazu ! waw ! Ale sie rozmarzylam ! :-))). A tak powaznie to Nejman ma
    K> leb jak sklep - mógl cos wymyslec - szkoda ze nie sluchalam ! Postaram sie
    K> dowiedziec poczta pantoflowa co w trawie piszczy :-))).

    Ja wczoraj zaczalem odrabiac zaleglosci w czytaniu pbb i znalazlem co
    nastepuje (fragment postu z 6.05.2002 - lokata czy fundusz?):

    "jutro GPW na konferencji prasowej przedstawi swoj zamysl exchange-traded
    funds - produktow niby przypominajacych konstrukcja fundusz, ale jako ze
    beda w obrocie publicznym, do konca 2003 r. bedzie mozna nimi obracac bez
    podatku." - by Goosie.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --