eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisupermarket FIRe[2]: supermarket FI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: RAdek <r...@w...emarketing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re[2]: supermarket FI
    Date: Thu, 20 Nov 2003 11:52:55 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 23
    Message-ID: <6...@w...emarketing.pl>
    References: <bpe71c$6o2$1@nemesis.news.tpi.pl> <bpe85c$eqm$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@...tak.dalej>
    Reply-To: RAdek <r...@w...emarketing.pl>
    NNTP-Posting-Host: magda.marketingserwis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1069325571 36703 157.25.39.45 (20 Nov 2003 10:52:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Nov 2003 10:52:51 GMT
    In-Reply-To: <3...@...tak.dalej>
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Comment-To: Kamil Kosinski
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:269555
    [ ukryj nagłówki ]

    CZeść

    Dnia 19 listopada 2003 w pewnym liście napisane było:

    KK> Glenn wrote:
    >> Może rozszerzy, jak te Twoje ulubione fundusze zrezygnują z prowizji, a na
    >> to się nie zanosi.

    KK> sprawdziła się szczególnie dobrze w przypadku SEB. Z powodów, o których
    KK> wspomniałem nie liczyłbym raczej na zaistnienie tam wspomnianego ING.
    KK> jest jednym z trzech tworzystw, którego udział w rynku przekracza 10
    KK> proc. Mozna więc powiedzieć, że jego kanał sprzedaży się sprawdził.

    Marmurki też się sprawdziły. Tylko, że czasy się zmieniają. Sądzę, że to
    tylko kwestia czasu, ruszy jeden kamyk (jeden z tych dużych) i pociągnie
    za sobą lawinę

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Asterix i Obelix: Dwóch ich było więc mieli zdecydowaną przewagę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1