  • Data: 2011-08-03 09:53:08
    Temat: Re: 2 złote w Tesco -- sprawa dla reportera!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" j1a4jf$kld$...@n...onet.pl

    > ale "poeta" mial tylko na mysli ....

    Nie wiem, co miał na myśli -- ja jestem człowiekiem
    kulturalnym ;) i dojrzałym psychicznie, ;) dlatego
    nie zaglądam ludziom w ich myśli czy pod ich sukienki
    lub pod spódnice. [ci w spódnicach to Szkoci -- strasznie
    skąpi są, nie dadzą na moją tacę dochodu, to znaczy dadzą
    tak mało, że nie opłaci się przyjmować, notować, prosić
    i dziękować, nie mówiąc już o błogosławieniu im; wiem,
    że takimi selekcjami przypominam Rydzyka z jego zasadą
    wdzięczności pisemnej, zaś koncentrując się na cyckach,
    zamiast na tym, co pod spódnicą, przypominam Łazewskiego,
    ale czy ja muszę być oryginalny?]

    > te spojrzenia przy braku wyczucia wypuklosci u wacpana ;)

    [u mnie?]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'