eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S. › Re: 20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S.
  • Data: 2010-06-18 11:26:28
    Temat: Re: 20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hvfiue$2d5$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "totus"

    > Czyli akcje nie moga spaść trwale poniżej 10%
    > Uspokoiłeś mnie z lekka.

    Powiem Ci tak. Jeżeli interes przynosi stały i odpowiednio wysoki dochód, to
    spadający koszt wejścia w ten interes jest dobrą sytuacją. Martwił bym się
    dopiero, kiedy kurs akcji wzrósłby o 100%, bo wtedy z uwagi na małą
    atrakcyjność C/D musiałbym je z żalem sprzedać. Wg Komara o ile dobrze
    pamiętam minimalna stopa dywidendy to 7%.
    Moja Novita i TP spełniają ten warunek. Tymczasem poluję na następne okazje.

    Nie zapominaj, że 9,5 tys możesz rocznie włożyć na IKE. Przy zwrocie z
    inwestycji 10% rocznie, to daje 200 zł niezapłaconego podatku na rok.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/