eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki200 PLN za KK Citi › Re: 200 PLN za KK Citi
  • Data: 2012-11-13 21:47:09
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-11-13 20:03, Grzexs pisze:
    >>>>> Wiele banków np. przy staraniu się o kredyt na dg żąda np. faktury za
    >>>>> telefon (komórkowy lub stacjonarny). Co ciekawe, w przypadku gdy firma
    >>>>> posługuje się pre-paidem, często zadowala się kartą rejestracyjną z
    >>>>> danymi firmy. I bez tego nie przeskoczysz ich systemu.
    >>>>
    >>>> No tak, ale w Twoim przypadku to przedsiębiorca stara się o kredyt więc
    >>>> przedsiębiorcę trzeba uwiarygodnić. Tymczasem w moim przypadku ja chcę
    >>>> KK, a bank ma wymagania co do mojego pracodawcy ;) Moja sytuacja
    >>>> ekonomiczna go nie obchodzi ;)
    >>>
    >>> Jaki przedsiębiorca, u licha? I już pisałem - bank numer stacjonarny
    >>> "wziął", ale nikt na ten numer, ani na żaden inny numer w firmie nie
    >>> dzwonił. Dzwonią na komórkę. Pre-paid. A że gadatliwi, to parę minutek
    >>> wpadnie do wykorzystania w innych, bardziej cnych celach.
    >>
    >> Pisałeś o braniu kredytu na DG więc tam weryfikuje się przedsiębiorcę...
    >> chyba ;) A wracając do meritum to najwyraźniej Ciebie bank bardziej lubi
    >> ;) A ja jestem na czarnej liście bo do mojego pracodawcy nie dzwonili, a
    >> twierdzą, że brak kontaktu to powód odrzucenia wniosku ;)
    >
    > Ale ta uwaga od dg była w niejakim oderwaniu od tematu "karta z
    > citibanku". To było takie ogólne spostrzeżenie, oparte na zeznaniach
    > osoby pracującej przy udzielaniu takich kredytów i dziwiącej się
    > niepomiernie z takich procedur.
    >
    > No cóż, zupełnie nie wiem dlaczego citek mnie tak lubi. Może potrafię
    > zamaskować moje intencje bardziej niż ty...
    >
    > Może... ponów wniosek?

    Ten jeden wniosek był wskrzeszany dwukrotnie, myślę, że trzy odmowy z
    powodu braku kontaktu z pracodawcą wystarczą abym wyleczył się z tego
    banku na długi czas. O ile w ogóle jeszcze kiedyś mi ta awersja do nich
    przejdzie, w co wątpię.

    Dziś chciałem aby usunęli numer stacjonarny z bazy który im się ostał
    jeszcze z czasów Banku Handlowego bo ich klientem byłem kilkanaście lat
    temu. Pani oświadczyła, że nie można usunąć numeru bo JAKIŚ muszą mieć i
    mam podać inny, bo taki mają system i koniec. Na ponowioną prośbę o
    usunięcia oznajmiła że zgodnie z jakimś regulaminem KLIENT musi podać
    numer. Tylko że nie jestem ich klientem... ale panienka się nie zrażała
    i ciągle swoje - oczywiście coraz bardziej podniesionym tonem. Jak
    znajdę chwilę to napiszę im pisemko żeby usunęli numer, ciekawe co
    odpiszą...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1