    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    Date: Thu, 26 Feb 2009 13:31:32 +0100

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 00:21:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > http://adserver.o2.pl/rdr/162626/

    Link nie działa

    > podatki, a bezrobotni będą mnożyli się. :)

    Pracowici nie mają na to czasu...

    > Komuno wróć? A po co? Toż nawet za komuny było mniej komunistycznie

    A poszła gdzieś sobie w ogóle?

    > Proletariusze polscy -- łączcie się!!!

    No - najlepiej w OPZZ

    > Więc jednak za drukowanie amerykańskiej waluty zapłacą Polacy? :)

    Troszkę pomożemy w tym Chińczykom tylko, wielkie mecyje...

    > Kościół (wówczas faworyzowany przez komunistyczne władze polskie -- księża
    > na przykład mogli jeździć po świecie

    Pod warunkiem, że się zapisali do SB.

    > księża mogli kupować samochody bez obciążeń granicznych typu cło czy podatki
    > graniczne, aby później te samochody sprzedawać w Polsce po cenach rynkowych)

    Za komuny? Pierwsze słyszę...

    > teraz jest bogatszy niż kilkadziesiąt lat temu; można by rzec, że teraz jest
    > najbogatszą i najbardziej wpływową instytucją czy organizacja w Polsce. :)

    Eee, chyba "delikatnie" przesadzasz

    > Ciekawe, czy moherowe babcie też maja kupę szmalu? Nieciekawe. :)

    Pewnie, że mają - harowały całe życie, przeżyły wojnę, komunę i jeszcze
    potem, zamiast odpocząć, to swoim wnuczkom dupy wycierały i stały w
    kolejkach po szyneczkę. A potem taki jeden z drugim sobie babcią mordę
    wyciera...

    > I one też pytają Boga (i mnie -- ciekawe, dlaczego mnie, skoro ja nie jestem

    (ciach bełkotliwe brednie rodem z "NIE" - pacjent Emanuel nie zażył
    porannej dawki leków i mu się pogorszyło)

    > Ciekawe, co na to przedstawiciele Kościoła? :) Mnie odmówili prawa do zarabiania
    > pieniędzy, prawa do życia w ogóle, prawa do jedzenia, :) prawa do oddychania, :)

    O, księdza pytałeś, czy możesz iść do pracy? Czy też chciałeś się załapać
    przy kościele i pogonił jak łachudrę?

    > prawa do założenia rodziny... Straszyli dziewczyny moim rzekomym pijaństwem (bo

    No, nie dziwię się - ksiądz jest m. in. od udzielania dobrych rad, a nie ma
    lepszej, niż "nie zadawaj się z moczymordą"

    > z podatkami :) -- aby było jasne, nie łóżkowa) Zerwanie ścięgna ostudziło moje

    W głowie ci się ścięgno jakieś zerwało? Czy zbyt nieoględnie oddawałeś się
    grzechowi Onana, biedaku i straciłeś zdolność wyciągania łapy po datki?

    > o dzieło lub coś podobnego? Wiedział, bo o to pytał. :)

    A psychiatra nie pytał?

    > Nie zmieniła się natomiast moja ,,oferta'', jaką przygotowałem ,,mojej'' Królewnie.
    :)
    > Żyję tą nadzieją, że pewnego dnia podaruję jej koronę z żywych, ciętych kwiatów. :)
    > I nie tylko koronę. :)

    Ty z Kaziem Marcinkiewiczem pogadaj - znajdzesz wspólne klimaty. A przy
    okazji nie będzie offtopicznie, bo to tęgi bankier jest...

    T.