  • Data: 2012-10-09 09:13:49
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

    > Wg mnie powinni zaprzestać przetwarzania danych po ustaniu relacji
    > klient-bank a po rozwiązaniu umowy na co im czyjeś dane?! Zgodę na
    Choćby do celów podatkowych muszą trzymać przez ~5 lat (nawet trochę
    więcej). NIe wiem też, czy z ostrożności procesowej (przedawnienie) nie
    powinni trzymać 10 lat. (Ale tu się nie będę kłócił)

    > przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania w BIK można udzielić tylko przy
    > jakichś kredytach.

    Lub też bank może nabyć uprawnień gdy nie płacisz.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    When you go into court you are putting your fate into the hands of twelve