  • Data: 2012-10-10 13:04:16
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to ciekawe, bo jak wczoraj reklamowalem przez infolinie, to nie
    zaproponiowano mi oddzialu, tylko mam czekac 7 dni na odpowiedz.
    No nic, dzis zona sprobuje zadzwonic ze swoim gruponem, to zobaczymy

    też byłem w szoku. W sms informacja o godzinie spotkania i imię i nazwisko
    konsultanta z oddziału.
    W oddziale w systemie komp. była rzeczywiście informacja o mojej wizycie i
    reklamacji i konieczności założenia w oddziale.
    Jedyny minus to to, że konsultantka wymieniona w sms była w tym dniu na
    urlopie i obsługiwała mnie inna panienka:)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7566 (20121010) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.