  • Data: 2009-02-23 15:51:58
    Temat: Re: 22,6zł
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Długi PRL-owskie czyli zadłużenie wobec klubu Paryskiego (zagraniczne rządy
    wierzyciele Polski) i wobec klubu Londyńskiego (zagraniczne instytucje
    prywatne) pospłacaliśmy juz dwa lata temu.

    Obecne zadłużenie wynika już z radosnej twórczości rządów "wolnej i
    demokratycznej" Polski.

    Notabene obecny rząd równie radośnie zadłuża Polskę jak poprzednicy i też
    sprzedaje euroobligacje - denominowane a jakże w Euro ( w styczniu 2009 kolejny
    1 mld).

    pozdrawiam