  • Data: 2010-05-06 21:32:33
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pamiętaj o zbrodni zabójstwa w dniu 10 kwietnia 2010
    >
    > ta zbrodnia wszystko w Polsce przewartosciowuje
    >
    > czytaj jeszcze raz txt:
    >
    > http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/05/04/gieorgij
    -gordin-komentarz-z-rosji-
    w-zabojstwie-kaczynskiego-widac-styl-putina/

    czarli, zostawmy na chwilę emocje i patos... mnie cały czas intryguje jedno
    pytanie... pilotom którzy wożą najważniejsze osoby w państwie nie wolno
    podejmowac nawet najmniejszego ryzyka... więc jak to się stało że kapitan
    zdecydował się się na lądowanie w ekstremalnie trudnych warunkach... to nie
    jest żadne pytanie naprowadzające i sugerujące, to jest naprawdę bardzo
    intrygująca sprawa... procedury sa jasne... przy widoczności poniżej 1800
    metrów tupolew nie powinien podchodzic do lądowania... w uzasadnionych
    przypadkach wyjątkowo można lądowac przy widoczności rzędu 1200 metrów... a
    tragicznego dnia widocznośc wynosiła z biedą kilkaset metrów... to nie ważne
    czy ruscy tę mgłę wytworzyli czy nie, mgła była i piloci o niej wiedzieli... ja
    się nie nastawiam z góry na żadne wyjaśnienia typu że ktoś pilotowi kazał, bo
    tak naprawdę w czasie lotu to kapitanowi wszyscy mogą naskoczyc, tylko on
    rządzii i nawet prezydent musi się stosowac do jego poleceń... jeżeli masz
    jakiś pogląd na tę sprawę to podziel się, ale logicznie i bez bzdurnych teorii
    że ruscy pod ziemią w specjalnych tunelach zamontowali silne elektromagnesy
    które ściągnęły samolot...