eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowychRe: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
  • Data: 2016-06-22 15:43:44
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: Yakhub <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 31 May 2016 12:02:09 +0200, Yakhub napisał(a):

    > Dnia Sat, 21 May 2016 04:37:50 -0700 (PDT), jakdorobic.com napisał(a):
    >
    >> T-Mobile Usługi Bankowe Alior Banku postanowił pokonkurować z Citi o miano
    najlepszego programu rekomendacyjnego. Za wyrobienie karty kredytowej (przy dość
    liberalnych zasadach dochodowych) oraz dokonaniu 7 dowolnych transakcji można zgarnąć
    300 zł. Jeśli do 30 czerwca skorzystacie z promocji to dodatkowo bank dorzuca
    zwolnienie z opłaty za kartę.
    >
    >
    > W czwartek wypełniłem wniosek. Po wypełnieniu wniosku, od razu zrobiłem
    > przelew weryfikacyjny... przez mTransfer (strona z wnioskiem mnie
    > przekierowała).
    >
    > Dzisiaj zadzwonił do mnie pan z TMUB, twierdzi, że żadnego przelewu nie
    > otrzymali i przesyła mi na e-mail dane do przelewu...
    >
    > Trochę dziwna ta procedura.

    Przygód z TMUB ciąg dalszy.

    Zrobiłem przelew weryfikacyjny po raz drugi.

    Miał przyjechać kurier.

    Nie przyjechał, zamiast tego zadzwonił pan, który twierdził, że we wniosku
    był błąd, że już poprawił, i że wysyła wniosek jeszcze raz.

    Minął tydzień.

    Przyjechał kurier z papierami. Podpisałem.

    Minęły dwa tygodnie.

    Otrzymałem pocztą kartę, z instrukcją, jak się zalogować na stronie, żeby
    ustawić PIN - miałem niby wpisać numer klienta w polu login, a hasło wtedy
    przyjdzie SMSem.

    Wpisuję. Oczywiście SMS nie przychodzi, zamiast tego pokazuje się kratka z
    punktami do połączenia (hasło obrazkowe). Oczywiście, hasła nie znam, bo
    niby skąd.

    Dzwonię na infolinię. Pani po weryfikacji tożsamości, każe mi iść do
    oddziału, żeby aktywować kartę (sic!).

    Kurwa, XXI wiek, nie ma co...

    --
    Yakhub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1