    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 30 k pln na lokatę, gdzie najlepszy %
    Date: Fri, 28 Aug 2009 20:31:21 +0200

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h78gdr$kb4$1@inews.gazeta.pl...

    > Stawiam na krótko. Patrząc jak w ciągu tygodnia pospadało
    > oprocentowanie Noble, Meritum i pewnie innych. Boom na dobre odsetki
    > się skończył.

    Sytuacja z depozytami jest daleka od tego co bylo przed jesienia 2008. Duzo
    zalezy od ksztaltowania sie kursu PLN, tym samym co bedzie sie dzialo z
    portfelem kredytow walutowych w bankach. Prasa donosi, ze coraz wiecej
    kredytow nie jest splacanych, glownie tych przez podmioty gospodarcze oraz
    na kartach kredytowych oraz gotowkowych. Wzrost bezrobocia bedzie potegowal
    to niesplacanie, nie ma co wierzyc medialnej propagandzie w TV, ze kryzys
    sie skonczyl. Jezeli, juz lokowac na staly procent to nie dluzej niz ok.
    6-mies., bo czasami mozna na tym stracic, w przypadku niekorzystnego rozwoju
    sytuacji wojna na depozyty moze znow sie rozpoczac po kilku miesiacach.