  • Data: 2003-02-08 22:47:39
    Temat: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Feb 2003 08:09:36 GMT, m...@p...pl (McMac)
    napisał(a):

    >To tak jak mnie. I bardzo sie ztego ciesze, gdyz:
    >1. eKonto jest bardziej uzyteczne (od samego eMaxa).

    TO jest podejście marketingowe.
    Można mieć eKonto i eMax zatem zastanawianie się co jest
    użyteczniejsze.

    Dla mnie eKonto+eMax jest użyteczniejsze niż jedno konto w innym
    banku (to ja decyduję ile jest dostępne na mojej VE).

    >2. VE do eKonta zamiast eMaxa to wieksze bezpieczenstwo.

    ROFTL
    szczególnie jak:
    - ktoś ma kredyt (powiązany z eKontem),
    - trzyma kasę na przelew z data przyszłą,
    - "bankomat zablokuje mu kasę" i nie wykona się przelew,

    Na szczęście jest jeszcze izzyKonto.

    >Mozna wiec powiedzec, ze mBank zmusil mnie do pewnych krokow dla mojego wlasnego
    >dobra :)))

    To że zmusił, to nie ulega wątpliwości.
    Niestety nic dobrego z tego nie wynikło.
    Zmarnowałem np. czas na zakładanie
    rachunku wspólnego (eMAX z żoną).

    2x36 zł rocznie to daje 6 zł miesięcznie.
    Za 7 zł jest multikontoMY (z nawet 4xVE, z dozwolonym debetem, z
    kredytem
    z bezpłatnym PZ,..., z placówkami ).

    BAH