  • Data: 2009-02-18 19:06:37
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "Pester" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "grzessiek"

    > czy mogę nieśmiało zapytać na czy kolega się zna? bo jeśli nie znasz
    > Elliota, AT, AF, rachunkowości itp. to jak możesz podważać ich
    > zasadność? <ironia>jeśli tylko na podstawie domniemania to gratuluję
    > wiary we własny intelekt</ironia>

    Bo nie dzialaja! Proste?
    Od 5 miesiecy niestannie mowie ze bedzie spadac i spadac a ci co kieruja sie
    falami Elliota, AT i AF udzielja zgola innych rad i co chwile prorokuja
    hosse. Wiec po co sie znac na narzedziach, ktore nalezy o kant dupy potluc?
    Studiowac to mozna cos, co przynosi korzysc czlowiekowi i co jest pewne.
    Ja jestem utylitarysta i nie zajmuje sie zbednymi pierdolami.
    Na jaka cholere mi jakies fale Elliota w sysuacji krachu?

    Pester