  • Data: 2009-02-19 19:23:03
    Temat: Re: 39 dni
    Od: 4...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 20:38, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

> [...]

    > Czy w chaosie istnieja jakies prawa, na ktorych mozna sie opierac? Kiedy
    > spadasz z lawina w dol - o co sie opierasz?

    istnieją http://pl.wikipedia.org/wiki/Chaos_(matematyka)

    Generalnie tak jak już pisałem Pester jest tutaj żeby potrolować
    nieco. Jego zachowanie wpisuje się w definicje trola.
    Dyskusja z nim nigdzie nie prowadzi. Nie przedstawia żadnych
    argumentów "obalając" jednocześnie argumenty innych. Taka dyskusja nie
    ma sensu i tylko zamazuje wątki. Jedyny plus jest taki, że Wy
    podpuszczani przez Pestera przedstawiacie swoje zdanie objaśniając
    wszystko począwszy od Adama i Ewy...