    From: radar <_sara_@_post_._pl_>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3d Secure do Allekary - porażka ?
    Date: Thu, 01 Nov 2007 13:08:29 +0100

    Dentarg pisze:
    > Ostanio bzwbk zafundowało klientom poprawę bezpieczeństwa poprzez
    > implementację mechanizmów 3Dsecure w niektórych produktach kartowych z
    > oferty (m.in Allekarta).

    Dziś rano próbowałem zapłacić Allekartą kredytową prowizję Allegro. Niby
    Polcard potwierdził płatność ale po powrocie na stronę allegro
    otrzymałem komunikat: brak autoryzacji. Zobaczę za parę dni na wyciągu
    BZWBK czy karta została obciążona.

    P.S. Parę dni temu płaciłem PayPalem podpiętym do tej karty. Na wyciągu
    jest obciążenie, PP potwierdził przesłanie kasy jednak sprzedający się
    nie odzywa...

    --
    radar