  • Data: 2007-04-17 05:34:11
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    efker wrote:
    > Z mojej strony mały ot,za który z góry przepraszam,ale jednak związany z Citi,
    > wiec pozwoliłem sobie się podpiąć z małym pytaniem.
    > Może mi ktoś wyjaśnic jak to jest z tymi bankomatami Euronetu.Jak mam
    > na stronie Citi podaną ulicę,np. al. Solidarności 51 a pod tym: Filia nr 4,
    > to co to oznacza,że bankomat stoi przy placówce jakiegoś innego banku?

    Całkiem możliwe. Euronety są montowane np w oddziałach Multi albo przy
    Lukasie. Do tego jeszcze strona www Citi jest niezbyt aktualna, więc jak
    chcesz namierzyć bankomaty Euronetu to Citiphone (opłata za tel) albo
    popatrz np na stonę mBanku/Multi tam są zawsze aktualne dane.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski